صمد قربانزاده
پاسخ
چه کار خوبیه آدمو یاده کارای آتژه می ندازه.....مرسی
اکبر نگاهی
پاسخ
خوب بود....
آرش کریمی
پاسخ
آفرین به کادربندیت
بدون عنوان