بدون عنوان
4% امتیاز

۱۳۸۹/۱۲/۰۷

بازدید : 11 نظرات : 20

https://1pix.ir/i/aaf8
دسته بندی :

بدون عنوان

کاربر مهمان
امین روشن افشار
امین روشن افشار
سلام زیباترین نقطه ی قوت عکس,کادر خوب آن است که هیچ گونه اجزاء اضافی در آن دیده نمیشود و در نتیجه ذهن بیننده رو مستقیما به سوی ذهن عکاس میکشاند.صد در صد ذهن عکاس سکوت نیست!بلکه تقریبا هر چیز دراماتیک و غمگینی را میتوان به عکس نسبت داد و این هم میتواند قدرت عکس باشد هم ضعف آن
پریسا شادمان
پریسا شادمان
ممنون از حضورتون آقای روشن افشار ، شاید ذهن من صد در صد سکوت نباشد اما فضای عکس سرشار است از سکوت...
نیما مقیمی
نیما مقیمی
زنان از پا افتاده فقط با سکوت زندگی می کنند و نه با خانواده ! البته به نظرم از پا افتادگی و تنهایی بیشتر مشهوده
پریسا شادمان
پریسا شادمان
ممنونم ازتون آقای مقیمی
شادی آفرین آرش
شادی آفرین آرش
سکوت پاهایش را می شناسم خوب هم می شناسم
رامین صفاری
رامین صفاری
سلام. یک سئوال چرا بیشتر شما از کارهای که کارگردانی شده یا ( کانسپت) استفاده مبکنید؟
پریسا شادمان
پریسا شادمان
سلام. من خودم عکاسی رو با کانسپت آغاز کردم و همینطور ادامه میدم. کارهای دیگرم در سایت های دیگه هم گویای همین موضوع اند. هرکی به یه سبکی علاقه داره. اما بقیه ی عکاسای اینجا رو نمی دونم... و در ضمن موضوعی مانند سکوت که خانم درویشیان داورش است ، عکاسی کانسپت را می طلبد .
رامین صفاری
رامین صفاری
سلام. اینجا سکوت مربوط به پا است یا دمپایی ها ؟
پریسا شادمان
پریسا شادمان
سلام . برای من فضای این عکس ساکت است . نه پا و نه دمپایی ها هیچ کدام تداعی کننده سکوت نیست اما فضایی که زن در آن نشسته و در واقع خلوتی که در آن است آرام و بی صداست. اینجا کسی نیست... عدم حضور خانواده و مرد و کودک ... زنی که در گوشه ای آرام و بی صدا نشسته و شاید کمی آرامش می خواهد... این خانه ساکت است و زن که حرف های زیادی برای گفتن دارد اما ... سکوت در شخصیت این زن است ... سکوت در خانه ی این زن است ... در کل توضیح واحدی نمی توان برای عکس های کانسپت ارائه داد . هر کسی از نگاه خودش عکس را تفسیر می کند . عکس های آقای میرزایی را ببینید . واقعا می توان برایشان توضیح واحدی ارائه داد ؟؟ هرگز ! سکوت موضوعیست که دیدنی نیست . باید احساسش کرد و در این عکس من نمی توانم سکوت را به شما نشان دهم . شما با توجه به نوع نگاه خودتان باید احساسش کنید و اگر هم به نظرتان سکوتی در این خانه نیست هیچ ایرادی ندارد. قطعا نوع نگاه شما متفاوت است و قابل احترام. من برای عکسم عنوانی انتخاب نکردم تا هر کس با توجه به درک خودش از عکس ، داستان این زن را بفهمد. ممنون از شما برای توجه و نظرتان.
رامین صفاری
رامین صفاری
سلام خانم شادمان من میخو.استم نظرتون را راجع به عکسم به نام درویش بدونم . متاسفانه قبول نشده .باید تو لیست عکسها ببینیدش. عیب عکس از نظر شما چیه ؟
وحید سهرابی
وحید سهرابی
این عکسو خلی زیاد دوست داشتم. خیلی وقت میشه دیگه از این ن.ع عکس گرفتم خارج شدم . اما قدرت عکس شما این بود که برای من دورانی رو زنده کرد. سکوت همیشه در حرف ! نزدن نیست. شاید شما اصلآ به چیزی که در ذهن من میگذرد فکر نکرده بودید . اما این سکون . این عکس در من چیزیرو زنده میکنه که برام به زبان آوردش سخت هست. زیباست دوست من.
پریسا شادمان
پریسا شادمان
ممنون آقای سهرابی. خوشحالم کردید.
رضا واعظ پور
رضا واعظ پور
اما برای من احساس سکوت یک احساس ثانوی هست. یعنی احساسی به تبع قرائن، اما آنچه که در اولین نگاه در من احساس می شود سکون هست. جایی برای رسیدن حتی موقت. جایی برای درآوردن کفش و بی خیال فقط نشستن....
محمد گل محمدی
محمد گل محمدی
کلی حرف از این شات دریافت کردم مرسی
پریسا شادمان
پریسا شادمان
ممنونم از حضورتون
هومن حیدری خیاط
هومن حیدری خیاط
کادر به شدت به دل می شینه
مجید سعیدی
مجید سعیدی
من تخصص کافی در زمینه عکاسی ندارم یعنی به خاطره علاقه ی که داشتم تازه وارد این وادی شدم اما تو یه جمله ساده می تونم بگم:
منتظرم بی آنکه افتاب را گم کرده باشم و ر حضور حیات .. پله.. پادری..رد پای من حضور قدم های تور انتظر می کشد.
روزبه حاجیان
روزبه حاجیان
برداشتی که من از فضا می کنم بیشتر عمق تنهاییه که البته شاید همین تنهایی این زن رو به سکوت کشونده
رضافتحی مقدم
رضافتحی مقدم
بابادندان داردنان ندارد.