آرش نصیـری
پاسخ
طبیعت بزرگترین علاقمندی برای من است اگر نبود نمیدانم چطور میبایست زندگی میکردم و واقعا از خیلی چیزها به کجا پناه میبردم برای همین بزرگترین الهام بخش من طبیعت بوده و هست کار شما نمایش سکوتی عمیق هرچند با سهمی کوچک در این گستره وسیع طبیعت هست چیزی که همیشه در سفرهایم به طبیعت بدنبالش هستم. یعنی به نوعی دخیل کردن حسهای انسانی در طبیعت کار زیبایی شده.
سجاد صادقی آرانی
ممنون از نظرتون....
زهرا درویشیان
پاسخ
در سکوت خودش را کشیده بود خودش را کشیده بود. این جمله که توش حرف زیاد داره و هی می خوام تکرار کنم....خودشو کشیده بود چه رقصی تصویر داره
ایمان جنتی
پاسخ
تماشای این عکس منو به سکوت دعوت میکنه آفرین ممنون
بدون عنوان