پروانه پاری
پاسخ
سکوت کوتاه و سرد عکس رو دوست دارم . واقعیتش الان موردی به فکرم رسید با دیدن این عکس که خطاب به خودم هم هست.میدونم معنای سکوت برای انچه که در بند است وبرای انچه که من در ان زنده هستم . برای انچه که یاد داده اند بی دلیل ساکت باشم چیزی جز سیاهی و غبار و خاکستر و سیمان و خفگی و تهوع ......نیست. ولی اونچه که کمتر در این هقته سکوت دیدم و شنیدم اندکی زندگی / شور / عشق / شکیبایی / و زیبایی بود. تشکر از شما و پوزش برای نوشتار م در این جا.
محمد نیک عهد
پاسخ
www.cpf1.ir نخستین جشنواره ملی عکس تعاون فرصت پایانی 31 فروردین 1390
سایه های خیالی
من حرف می زنم با خودم با سایه های خیالی....