محمد جواد شفیعیان
پاسخ
بیش از همه زاویه انتخابی عکاس خودنمایی می کند. استفاده ارتکنیک بجا به جذابیت این مکان پر ازدحام و تاکید بیشتر روی سوژها کمک شایانی کرده است. تقابل سوژهای اصلی و فرعی که از نظر فرم یکسان هستند هر چه بیشتر مفهوم را پر رنگ ترجلوه داده است حرکت به سمت چپ دوربین کمپوزیسیون ایده ال تر و دیاف بالاتر و شاتر پایین تر از این می تونست اکسپوز بهتری را حاصل کند. ... چتری از مهربانی یکتا برسرشما ...
فواد اشتری
سلام ممنون از نقد و وقتی که گذاشتید
حامد منوچهری
پاسخ
انتخاب زاویه دید "های انگل" و لانگ اکسپوژر بی شک بجا و زیبا بوده اما مهمترین نکته این عکس چیز دیگه ایه. در این عکس تنها شخصیت واقعی ، تنها کسی که دارای چهره انسانیه و تنها کسی که به دوربین خیره شده و ژست گرفته ، مدل داخل مجله ست. انگار کاملا از اینکه داره مورد عکاسی واقع می شه آگاهه و صد البته داره لذت می بره. بار انتقادی این عکس به انسان مصرف گرا یا انسان " تحت تاثیر" تبلیغاته. این عکس به راحتی روشن می کنه ما از جنبه های انسانی از یک تصویر ساختگی و تبلیغاتی هم کم تریم
فواد اشتری
ممنون از شما
سید غلامرضا نعمت پور
پاسخ
+100
فواد اشتری
تشکر
پریسا شادمان
پاسخ
عکس بسیار زیبا و هوشمندانه ایست. حرفهای زیادی در دل این عکس نهفته است... لذت بردم +++
فواد اشتری
ممنون از شما
احسان ذی نوری
پاسخ
شاید عکس از زاویه دید روسری ها باشه. قشنگه..
فواد اشتری
متشکر از شما
رضا نوری
پاسخ
این عکس یعنی چی من نمی فهمم لطفا روشنم کن ممنون
رضا نوری
پاسخ
این عکس یعنی چی من نمی فهمم لطفا روشنم کن ممنون
ایمان جنتی
پاسخ
به نظر من بهترین عکس برای انتخاب به عنوان عکس هفته همینه
اهوازی
پاسخ
خیلی خلاقانه بود
بدون شرح
بازار تهران