حسین اسماعیلی
پاسخ
حقیقتافضای هرخانه ای کم و بیش از این ها را دارد اما حیف که ما خوب نمیبینیم.
نصرالله کسراییان
پاسخ
داور: یادش بخیر بچه که بودم خونمون یه همچین جایی داشت . اون بالا یه پنجره کوچیک بود و من همیشه میرفتم روی رختخوابا و بعد که میومدم پایین همرو میریختم و بعدش یه تنبه حسابی . این عکس را دوست دارم بابت ایجاد یک رابطه حقیقی با خانه
بدون عنوان