سلام
نگاه اجمالی عکسی بسیار زیبا ودلنشین است
نقاط جالب توجه رنگ زرد وقرمز انسان را به دیدن عکس دعوت می کند
اما...
نگاه انتقادی
وضوح تصویرخصوصا درصورت مرددلچسب نمی باشد
زاویه ثبت سوژه مطلوب نیست
ادیت حاصله از نرم افزاراچ دی ار !بخوبی انجام نشده است ودلیل این امر سایه سیاه درسمت راست تصویراست
بسختی می توان بین نیاز ودستفروشی رابطه ایجادکرد
درود بر شما ...
منون بایت نظر اجمالی و دقت نظر تون
وضوح تصویر رو به شخصه تا حدی قبول دارم
اما این دست فروشی یعنی نیاز ..یعنی معیشتی برای زیستن ..برای زندگی ارتباط از این ساده تر !
درود
زیبایی ستودنی است
ازانعطافتان یادم باشد قابی بگیرم ودرذهنم بیاویزم
لیک معیشت به معنای خاص نیاز نیست
دراین صورت
پا به کفش نیازدارد
قاشق به غذا
دهان به قاشق
چشم بخواب
تن به لباس
که اینها معنای عام نیاز است
ارادتم را بپذیرید
ممنون جناب حمیدی بزرگوار ...
این ویرایش یک تجربه بود که به زعم خودم گرفت تا حدی اما کیفیت کمی منو از هدفم از این ویرایش دور کرد ... بازم ممنون از حسن توجه
تبریک میگم جناب گل نظری
ممنون کامران عزیز لطف دارین شما
بسیار گیرا...
نگاه اجمالی عکسی بسیار زیبا ودلنشین است
نقاط جالب توجه رنگ زرد وقرمز انسان را به دیدن عکس دعوت می کند
اما...
نگاه انتقادی
وضوح تصویرخصوصا درصورت مرددلچسب نمی باشد
زاویه ثبت سوژه مطلوب نیست
ادیت حاصله از نرم افزاراچ دی ار !بخوبی انجام نشده است ودلیل این امر سایه سیاه درسمت راست تصویراست
بسختی می توان بین نیاز ودستفروشی رابطه ایجادکرد
منون بایت نظر اجمالی و دقت نظر تون
وضوح تصویر رو به شخصه تا حدی قبول دارم
اما این دست فروشی یعنی نیاز ..یعنی معیشتی برای زیستن ..برای زندگی ارتباط از این ساده تر !
زیبایی ستودنی است
ازانعطافتان یادم باشد قابی بگیرم ودرذهنم بیاویزم
لیک معیشت به معنای خاص نیاز نیست
دراین صورت
پا به کفش نیازدارد
قاشق به غذا
دهان به قاشق
چشم بخواب
تن به لباس
که اینها معنای عام نیاز است
ارادتم را بپذیرید
عکس وویرایشتان را دوست دارم
این ویرایش یک تجربه بود که به زعم خودم گرفت تا حدی اما کیفیت کمی منو از هدفم از این ویرایش دور کرد ... بازم ممنون از حسن توجه