زن درون آینه
4% امتیاز

۱۳۹۲/۰۲/۱۸

بازدید : 10 نظرات : 10

https://1pix.ir/i/abyi
دسته بندی : مفهومی

زن درون آینه

کاربر مهمان
شادی آفرین آرش
شادی آفرین آرش
.
آدم‌ها نباید در اتاق‌هایشان آینه آویزان کنند؛ همان طور که نباید دفترچه‌های حساب پس انداز یا نامه‌هایی را پیش چشم دیگران بگذارند که جنایتی پنهان را افشا می‌کنند. در آن بعد از ظهر تابستان، نمی‌توانستی در آینه ی قدی که بر دیوار تالار آویخته بود نگاه نکنی. همه چیز از سر تصادف بود...
.
.
.
اکنون دیوار زمخت زیر آشکار می‌شد. اکنون خود زن بود. عریان در نور بی رحم ایستاد. و آن جا هیچ چیز نبود. ایزابلا کاملا ^92^^34^خالی^92^^34^ بود. اندیشه ای نداشت. دوستی نداشت. هوای کسی را در سر نداشت. همان طور که نامه هایش، صورت حساب بودند. نگاه کن، آن جا ایستاده است، پیر و خمیده، پر چین و چروک، با بینی کشیده و گردن چروکیده، حتی زحمت باز کردن آنها را به خود نداد.
آدم‌ها نباید در اتاق‌هایشان آینه بیاویزند.... |یک تصویر: ویرجینیا وولف|
آرزو قاسمی
آرزو قاسمی
مرسی شادی جان
متن زیبایی بود :)
ناصر گل نظری
ناصر گل نظری
تصویری ساده که در ان تمام زنانگی در اینه خلاصه شده ..خلاق و متفکر و مالبته مفهومی
آرزو قاسمی
آرزو قاسمی
خوشحالم که عکس توانایی بیان این حس را داشته
::فاطمه‌انتـظار::
::فاطمه‌انتـظار::
شاید یک زن فراموش شده...
مرسی آرزوی عزیز
::
درود بر شما
آرزو قاسمی
آرزو قاسمی
مرسی بهم سر زدی فاطمه جان
ندا کاویانی
ندا کاویانی
بسیار زیباست
آرزو قاسمی
آرزو قاسمی
ممنونم خانم کاویانی عزیز
فرشته دهقانی
فرشته دهقانی
عکس خاصی شده... زن در فضای تهی و خلا یه گوشه افتاده...
آرزو قاسمی
آرزو قاسمی
ممنون از لطفتون :)