قرینه جالبی است و البته از زاویه ایی خوب .البته من یه ذره در قسمت های سیاه عکس سیاهی محض نمیبینم .( بالای درخت های نخل )ولی در کل عکس خیلی خوبی ه .ممنون از اشتراک .
زاویه برداشت هم باعث آشنایی زدایی مخاطب و هم اهمیت تخصیص درست فضا به المان های موجود را پررنگ تر جلوه گری کرده است..
.
.
چتری از مهربانی یکتا بر سر شما
ممنون از پیامتون . بله در ادیت کمی روشن تر کردم تا جزئیات نخل ها دیده شود
.
.
چتری از مهربانی یکتا بر سر شما