خانم قاسمی گرامی
با سلام و عرض ادب وبا ذکر اینکه همواره از دیدن عکسهای موفق و دیدنی شما و همخوانی آنها با موضوع دوره لذت برده ام ولی در مورد این عکس (با احترام به شما و رایِ کاربران)زیاد موافق ارتباط آن با موضوع انبوه نیستم..
توجه به تعداد لوله های داربست وتوازن و توازیِ آنها با خطوط نمای ساختمان جلوه ی عکس را در نظرم بیشتر می نماید ولی باز هم کمتر نشانی از فراوانی و انبوهی در آن میبینم..یا شاخه های درختان و یا حتی در بعدِ مفهومی آن تفکر به انبوهی و فراوانیِ کارِ کارگران درون کادرِ انتخابیِ ثبت هم ملموس نیست وبه موضوع ارجاعم نمی دهد.
گمان میکنم چشم نواز بودن و کادرِ متوازنِ عکس در انتخابِ آن دارای تاثیر گذاری کلانی بوده است.
با تشکر
سلام و ممنون از حضورتون.
شاید به گفته ی شما از لحاظِ ظاهری ارتباط کمتری با موضوع داشته باشه، اما آنچه که باعث شد من این عکس رو برای این موضوع مناسب بدونم؛ ازدحام و انبوهی ی شاخه ها و به نوعی غلبه طبیعت بر صنعت بوده. باز هم از حضورتون ممنونم.
با سلام و عرض ادب وبا ذکر اینکه همواره از دیدن عکسهای موفق و دیدنی شما و همخوانی آنها با موضوع دوره لذت برده ام ولی در مورد این عکس (با احترام به شما و رایِ کاربران)زیاد موافق ارتباط آن با موضوع انبوه نیستم..
توجه به تعداد لوله های داربست وتوازن و توازیِ آنها با خطوط نمای ساختمان جلوه ی عکس را در نظرم بیشتر می نماید ولی باز هم کمتر نشانی از فراوانی و انبوهی در آن میبینم..یا شاخه های درختان و یا حتی در بعدِ مفهومی آن تفکر به انبوهی و فراوانیِ کارِ کارگران درون کادرِ انتخابیِ ثبت هم ملموس نیست وبه موضوع ارجاعم نمی دهد.
گمان میکنم چشم نواز بودن و کادرِ متوازنِ عکس در انتخابِ آن دارای تاثیر گذاری کلانی بوده است.
با تشکر
شاید به گفته ی شما از لحاظِ ظاهری ارتباط کمتری با موضوع داشته باشه، اما آنچه که باعث شد من این عکس رو برای این موضوع مناسب بدونم؛ ازدحام و انبوهی ی شاخه ها و به نوعی غلبه طبیعت بر صنعت بوده. باز هم از حضورتون ممنونم.