من به شخصه این عکس را لایق حضور در گالری میدانم چون مفهومی واقی تر از این برای موضوع انبوه نمی یابم (انبوهی حالات انسان ) چه کسی میتواند چه کسی میتواند انبوهتر از این را معرفی کند ضمنا به خاطر این عکس ازشما تشکر میکنم فقط به نظر من ای کاش کمی کنتراستش رو کم میکردید
ممنونم که عکس من را دیدید و دیدگاهتون را نوشتید.
یک کاربر نقره ای و یک کاربر فعال به این عکس امتیاز 1 دادند...امتیاز یک یعنی عکس نه ترکیب بندی داره نه ارتباط با موضوع داره نه ارزش محتوا نه خلاقیت نه ویرایش....یعنی هیج... یعنی یک عکس پرت یک شاتی که همین جوری زده شده.
سیستم داوری اینجا هم اینجوریه.کاریش نمیشه کرد.
یک کاربر نقره ای و یک کاربر فعال به این عکس امتیاز 1 دادند...امتیاز یک یعنی عکس نه ترکیب بندی داره نه ارتباط با موضوع داره نه ارزش محتوا نه خلاقیت نه ویرایش....یعنی هیج... یعنی یک عکس پرت یک شاتی که همین جوری زده شده.
سیستم داوری اینجا هم اینجوریه.کاریش نمیشه کرد.