بازگردانی حساب
ارسال کد تایید
بازگشت
بازگردانی حساب
مرحله بعد
بازگشت
بازگردانی حساب
تایید
بازگشت
ورود اعضا
فراموشی رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
ورود
گالری
گالری آثار
آثار برتر
اعضا
گفتگو
نظرات
مطالب
تماس با ما
درباره
داوران
مدیران
راهنما
ورود
ثبت نام
جواد شیدا
موضوع
: شهر
4%
امتیاز
۱۳۹۲/۰۷/۰۲
بازدید :
16
نظرات :
7
https://1pix.ir/i/acc6
دسته بندی
:
اجسام بیجان
خیابانی
دروازه های شهر من...
کاربر مهمان
وارد شوید
امتیاز دیگران
لطفا لاگین کنید
احمد فیاض
۱۳۹۲/۰۷/۰۴ ۰۸:۵۴:۱۸
پاسخ
وارد
با سلام
یک عکاس موفق باید «ببیند» ، «رویت» نکند.
شما هم دید موفقی دارید. عرض تبریک
جواد شیدا
۱۳۹۲/۰۷/۰۴ ۰۸:۵۶:۵۸
پاسخ
وارد
این مجموعه عکسم تقدیم می شود به دوست خوبم سعید عامری عزیز که با راهنمایی هایش مرا به ثبت مجموعه عکس تشویق کرد...
سعید عامری
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۰۸:۴۶:۲۸
موفق باشی دوست عزیز... از این لطف و همراهی ...
شادی آفرین آرش
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۵:۲۸:۴۲
پاسخ
وارد
درکِ صحیحی از انتزاعِ شهری و نشان دادنِ جزئی از کل که در قالب مجموعه نمود بسیار خوبی پیدا کرده ست.
محمد مهدی طباخی
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۱:۱۰:۵۰
انتزاع شهری؟
عکس خوبی است...ااما جزئی از کل بودن دلیل اانزاعی بودن دارد؟!!
شاید هست
شادی آفرین آرش
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۵:۲۳:۳۰
بله تا حدودی هست.
محمد مهدی طباخی
۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ۰۶:۵۵:۵۰
خب پس
پس جا داره که بگیم تا حدودی هم ^34^نه^34^!!
یک عکاس موفق باید «ببیند» ، «رویت» نکند.
شما هم دید موفقی دارید. عرض تبریک
عکس خوبی است...ااما جزئی از کل بودن دلیل اانزاعی بودن دارد؟!!
شاید هست
پس جا داره که بگیم تا حدودی هم ^34^نه^34^!!