دروازه های شهر من...
4% امتیاز

۱۳۹۲/۰۷/۰۲

بازدید : 16 نظرات : 7

https://1pix.ir/i/acc6

دروازه های شهر من...

کاربر مهمان
احمد فیاض
احمد فیاض
با سلام
یک عکاس موفق باید «ببیند» ، «رویت» نکند.
شما هم دید موفقی دارید. عرض تبریک
جواد شیدا
جواد شیدا
این مجموعه عکسم تقدیم می شود به دوست خوبم سعید عامری عزیز که با راهنمایی هایش مرا به ثبت مجموعه عکس تشویق کرد...
سعید عامری
سعید عامری
موفق باشی دوست عزیز... از این لطف و همراهی ...
شادی آفرین آرش
شادی آفرین آرش
درکِ صحیحی از انتزاعِ شهری و نشان دادنِ جزئی از کل که در قالب مجموعه نمود بسیار خوبی پیدا کرده ست.
محمد مهدی طباخی
محمد مهدی طباخی
انتزاع شهری؟
عکس خوبی است...ااما جزئی از کل بودن دلیل اانزاعی بودن دارد؟!!
شاید هست
شادی آفرین آرش
شادی آفرین آرش
بله تا حدودی هست.
محمد مهدی طباخی
محمد مهدی طباخی
خب پس
پس جا داره که بگیم تا حدودی هم ^34^نه^34^!!