درود خانم حمیدی
ایده ی خوبی در اجرای این ثبت/ثبتها داشته اید،همچنین با کادربندی مناسب و استفاده از عناصر دیگر در انتقال مفهوم موفق عمل کرده اید و تبریک بنده را پذیرا باشید ولی جسارتن نقدی به عملکرد شما در رابطه با این ژانر دارم:وقتی اولین عکستان در این ژانر را در گالری مشاهده کردم برایم جذاب و چشمگیر بود ولی در ادامه عکسهای دیگرتان با همان موضوع جذابیت عکس قبلی را نداشت.تکرارِ متوالی یک ایده و ارائه آن به همان صورت قبلی به ارزش آن نه که نمی افزاید بلکه شاید به زوال آن نیز بیانجامد.
ممکن است دهها شغل و شاغل دیگر را به تصویر بکشید و عکستان با رای کاربرا ن به گالری راه یابد ولی ایده همان است که بود و به نظرم این تکرار مکررات است و سودی برای ایده نخواهد داشت مگر آنکه به صورت مجموعه ارائه شوند که آنگاه هم به خلاقیت و پردازشی برای گریز از تکرار و نگاهی دیگر به مفهوم مورد نظر لازم و ملزوم می نمایند.
با تشکر موفق باشید.
ایده ی خوبی در اجرای این ثبت/ثبتها داشته اید،همچنین با کادربندی مناسب و استفاده از عناصر دیگر در انتقال مفهوم موفق عمل کرده اید و تبریک بنده را پذیرا باشید ولی جسارتن نقدی به عملکرد شما در رابطه با این ژانر دارم:وقتی اولین عکستان در این ژانر را در گالری مشاهده کردم برایم جذاب و چشمگیر بود ولی در ادامه عکسهای دیگرتان با همان موضوع جذابیت عکس قبلی را نداشت.تکرارِ متوالی یک ایده و ارائه آن به همان صورت قبلی به ارزش آن نه که نمی افزاید بلکه شاید به زوال آن نیز بیانجامد.
ممکن است دهها شغل و شاغل دیگر را به تصویر بکشید و عکستان با رای کاربرا ن به گالری راه یابد ولی ایده همان است که بود و به نظرم این تکرار مکررات است و سودی برای ایده نخواهد داشت مگر آنکه به صورت مجموعه ارائه شوند که آنگاه هم به خلاقیت و پردازشی برای گریز از تکرار و نگاهی دیگر به مفهوم مورد نظر لازم و ملزوم می نمایند.
با تشکر موفق باشید.