ایکاش میدانستم اون دوستی کە عنوان ^34^فعال^34^ را دارد و بە این عکس امتیاز ١ را دادە است، چە کسی است؟ آخە بە چە حسابی عنوان فعال را بە ایشان دادەاند در صورتی کە هنوز قادر بە تشخیص یک عکس خوب و ثبت موفق نیست. واقعا متاسفم.
عکس خوبیست فضای حاکم بر ایستگاه را به خوبی نمایش داده .
کاربر فعالی که نظراتشان مشکل داشت کاربریشان تغییر کرد . کاربری شما هم پس از فعالیتهای مستمر و قوی تبدیل به طلایی شد .
منتظر ماندن!!!!!
همیشه درد ما ادمیان درد انتظار است نمیدانم چرا دوست داریم که دیگران را منتظر بگذاریم با اینکه خودمان هم نمی توانیم درد انتظار را تحمل کنیم....واینگونه درد انتظار را بادست های خودمان میسازیم.
در کودکی در انتظار دوست برای بازی در کوجه ها....
در نوجوانی در انتظار دوستان....
در جوانی منتظر یک همدل و همسر....
در پیری در انتظار فرزندان.......
راستی پس انظار فرج را در کجای قلب مان جا داده ایم
او که جواب و مرهم تمام دلواپسی هایمان است را چرا فراموش میکنیم.؟؟؟
بیایید باهم بگوییم الهم عجل لولیک الفرج تا تمام انتظار مان پایان یابد.
زیباست
تبریک به شما
صنعتی که خواه ناخواه در زندگی هایمان، علی الخصوص شهرهای بزرگ با آن مواجه خواهیم بود... اگر چه نازیبا!!
مفهوم و حس این ثبت عالیست ... اما جسارتاً چرا فردِ منتظر کمی غیر طبیعی به نظر می رسد ؟
این فرد کمی دورتر در انتهای ایستگاه منتظر بود، کمی انتقال آن به جلوی کادر و افزایش ابعاد آن از کیفیت سوژه کاسته است.
کاربر فعالی که نظراتشان مشکل داشت کاربریشان تغییر کرد . کاربری شما هم پس از فعالیتهای مستمر و قوی تبدیل به طلایی شد .
همیشه درد ما ادمیان درد انتظار است نمیدانم چرا دوست داریم که دیگران را منتظر بگذاریم با اینکه خودمان هم نمی توانیم درد انتظار را تحمل کنیم....واینگونه درد انتظار را بادست های خودمان میسازیم.
در کودکی در انتظار دوست برای بازی در کوجه ها....
در نوجوانی در انتظار دوستان....
در جوانی منتظر یک همدل و همسر....
در پیری در انتظار فرزندان.......
راستی پس انظار فرج را در کجای قلب مان جا داده ایم
او که جواب و مرهم تمام دلواپسی هایمان است را چرا فراموش میکنیم.؟؟؟
بیایید باهم بگوییم الهم عجل لولیک الفرج تا تمام انتظار مان پایان یابد.
با سلام از کاربران عزیز میخوام منو راهنمایی کنن که اگر کسی نو کاربریش طلایی و نقره ای باشه چه فوائد و تاثیری براش داره؟؟؟؟