اینه خود به تنهای تداعی کننده. گذشته دور ونزدیک هر انسانی در هر لحظه و مکانی نیز هست.در این عکس ترکیبندی خوب و قرار گرفتن عناصر دیگر در قاب به ثبت کامل این عکس کمک کرده است.موفق باشید
ثبت درخور تحسینی را خلق کرده اید.
در موفقیت این عکس علاوه بر خلاقیت ودید زیبای شما و ادیت خوب در این ثبتی که فکر میکنم چیدمان کرده باشید نگاه پر معنا و غریبِ سوژه و فرم و فیگور متناسبِ وی تاثیر شایانی داشته است.
سپاس از اشتراک اثر
فوق العاده عالی کار کردین...واقعا از دیدنش لذت بردم....خیلی عمیق و تاثیرگذاره و همه حرف عکس در ولین نگاه منتقل میشه...همه المانها عالی در کنار هم چیده شده و در راستای مفهوم
در موفقیت این عکس علاوه بر خلاقیت ودید زیبای شما و ادیت خوب در این ثبتی که فکر میکنم چیدمان کرده باشید نگاه پر معنا و غریبِ سوژه و فرم و فیگور متناسبِ وی تاثیر شایانی داشته است.
سپاس از اشتراک اثر
اثری موفق که باتمام وجود در خدمت موضوع مسابقه میباشد.
بسیار عالی موفق باشید
.
.
چتری از مهربانی یکتا بر سر شما..
یک شات تکنیکی و خلاق که در نگاه اول حسی نوستالوژیک را به بیننده القا می کنه ممنون از این نگاه زیبا لذت بردم
ممنون از ارسال
زیبا مصطفی عزیز
ممنون از حضورتون ...
درود بر شما دوست عزیز ...