جناب گل گون
ممنون از نظرتون و با احترام باید بگم که لبخند سوژه از نظر بنده در بهترین نقطه یعنی نقطه طلایی عکس واقع شده ، در مورد نور بک باید بگم فضای پس زمینه باعث میشه تمرکز از سوژه منحرف بشه ، از این جهت نور پس زمینه باعث میشه لبخند با قدرت با بیننده ارتباط برقرار کنه
باز هم ممنونم از حضورتون :)
ثبت خوبی شدهاست.
به نظر بنده کمی کراپ از چپ بد نیست و البته کمی نور بکگراند زیاد است و چشم را میآزارد. (نظر شخصی)
پاینده باشید.
ممنون از نظرتون و با احترام باید بگم که لبخند سوژه از نظر بنده در بهترین نقطه یعنی نقطه طلایی عکس واقع شده ، در مورد نور بک باید بگم فضای پس زمینه باعث میشه تمرکز از سوژه منحرف بشه ، از این جهت نور پس زمینه باعث میشه لبخند با قدرت با بیننده ارتباط برقرار کنه
باز هم ممنونم از حضورتون :)
به نظر بنده هم نور بک گراند زیاد شده
با احترام برای نور پس زمینه در کامنت بالا توضیح دادم
امیدوارم قانع کننده بوده باشه :)
برخلاف نظر دوستان به عقیده من تفاوت اکسپوز در پشت سر سوژه به زیبایی عکس خیلی کمک کرده
ممنون از حضورتون :)