بدون عنوان
4% امتیاز

۱۳۹۲/۱۱/۱۰

بازدید : 7 نظرات : 8

https://1pix.ir/i/acp8

بدون عنوان

کاربر مهمان
سهیل گل‌گون
سهیل گل‌گون
درود بر شما...

ثبت خوبی شده‌است.
به نظر بنده کمی کراپ از چپ بد نیست و البته کمی نور بک‌گراند زیاد است و چشم را می‌آزارد. (نظر شخصی)

پاینده باشید.
آرزو قاسمی
آرزو قاسمی
جناب گل گون
ممنون از نظرتون و با احترام باید بگم که لبخند سوژه از نظر بنده در بهترین نقطه یعنی نقطه طلایی عکس واقع شده ، در مورد نور بک باید بگم فضای پس زمینه باعث میشه تمرکز از سوژه منحرف بشه ، از این جهت نور پس زمینه باعث میشه لبخند با قدرت با بیننده ارتباط برقرار کنه
باز هم ممنونم از حضورتون :)
مهدی چگنی
مهدی چگنی
کار بسیار خوبی شده
به نظر بنده هم نور بک گراند زیاد شده
آرزو قاسمی
آرزو قاسمی
ممنونم از لطفتون
با احترام برای نور پس زمینه در کامنت بالا توضیح دادم
امیدوارم قانع کننده بوده باشه :)
ایمان جنتی
ایمان جنتی
احسنت بر شما
برخلاف نظر دوستان به عقیده من تفاوت اکسپوز در پشت سر سوژه به زیبایی عکس خیلی کمک کرده
آرزو قاسمی
آرزو قاسمی
شما لطف دارین آقای جنتی
ممنون از حضورتون :)
رضا محکم
رضا محکم
لبخندی دلنشین و خودمانی اما مرموز که مشخص نیست به زندگی است یا شاید به دوربین و لحظه بعد از شات با زندگی مدارا کند..... لحظه زیبایست ممنون
آرزو قاسمی
آرزو قاسمی
ممنونم از لطفتون :)