مدیران محترم سایت، سلام و عرض ادب.
واقعا بعضی از این کاربرها دیگە شورشو درآوردن! من نمیدونم این کاربر نقرەایی محترم رو چە حسابی بە این عکس امتیاز ١ دادە، در حالیکە مدیر بهش امتیاز 5 دادە؟؟؟ حالا خداروشکر امتیاز کاربر عادی تاثیری رو امتیاز عکسها نمیذارە والا تموم عکسها باید میرفتن تە آشغالدونی!
همینجا کاربر عادی بە این عکس امتیاز 1 دادە، ایکاش میدونستم ایشون کین و ازش میپرسیدم تو یل جملە برامون توضیح بدە عکس چیە؟ فقط همین!
البتە نە فقط این عکس خیلی از عکسها قربانی سلیقە و بی تجربەگی و عدم آگاهی کاربرها شدن.
درود بر شما جناب رحیمی:
این عکس امتیاز 4 رو کسب نمود و در آخرین لحظه کاربر نقره ای محترمی با دادن امیتاز 1 موجب شد که عکس امتیازش بیاد روی 3.7 قرار بگیره!!از مدیران محترم تقاضا دارم به این موضوع رسیدگی جدی بفرمایند چرا که این کاربر نقره ای عکس خیلی از دوستان را گزیده و با امتیاز 1 کل جریان ارزیابی و آرای اثار رو به انحراف کشیده و تحت الشعاع قرار داده.ممنونم میشم رسیدگی بفرمایند.
جناب آقای طباخی، بنده امتیاز آن کاربر نقره ای را حذف و آن کاربر را به علت تعدد این نوع رای به درجه پایین تر کاربری فرستادم و عکس مجددا به داوری بازگشت، اما کاربر نقره ای دیگری امتیاز ۱ را بر روی این عکس داده ست. آن را نیز حذف خواهم نمود، اما آن کاربر نیز توجه داشته باشد که در رای دهی خطای بسیار دارد، در صورتی که چند خطای دیگر ببینم او نیز به درجه کاربری پایینتری خواهد رفت و لطفا و خواهشا اعتراضات را در تالار گفتگو و موضوع مربوطه مبذول فرمایید، اینجا مکان اعتراض نیست، مکان نظردهی ست.
.
ویرایش عکس نیاز به بازنگری دارد.
درود بر شما بانو آرش
بنده از زحمات بی دریغ سرکار عالی و تیم مدیریت سایت کمال تشکر را دارم.در مورد ویرایش ممنونم که راهنمایی فرمودین قطعا حق با شماست در اولین فرصت اصلاح خواهد شد.
جناب آقای رحیمی کاربر عادی مذکور همان کاربر نقره ای پیشین ست که کاربری اش تنزل پیدا کرده، لطفا اعتراضات در مکان مربوط به آن گفته بشود،
در صورت تعدد این نوع برخوردها و اینکه بارها از دوستان خواهش کرده ام زیر عکسها اعتراضات خود را اعلام نکنند و در تالار گفتگو اینکار را انجام بدهند از جناب حمیدی درخواست خواهم کرد، با این کاربران برخورد شود. به عنوان مثال، مدتی قادر به آپلود عکس نباشند.
دید عالی ولی ویرایش با بی دقتی انجام شده.
ممنون خانم آرش گرامی از اقدام شما در باره کاربر محترم . در ورژن جدید سایت حتما بازنگری به سطوح کاربری خواهیم داشت .
شاد و پایدار باشید
سلام جناب محمد مهدی طباخی
مسائلی را که بیان نمودید نه تنها برای شما بلکه برای بسیاری از کاربران پیش امده تا انجا که بعضی اثار منتا4/2 و 4/11هم رسیده اما به یکباره به زیر 3 هم رسیده...من به این نتیجه رسیدم انانی که از روی حسادت امتیاز منفی میدهند و زحمات هنرمندان و مدیریت و داوران سایت را ناادیده میگیرند باید به خدا واگذار کرد ...چون انان شخصیت خود را نشان میدهند.
در پایان تصمیم گرفتم که باید انقدر زیبا عکس گرفت که کسی جرات امتیاز منفی دادن نداشته باشد.
امیدوارم مدیریت سایت گزینه ای بعنوان نقد در قسمت امتیاز دهی تدارک ببیند تا کسانی که امتیاز میدهند حد اقل در 50کلمه علت امتیازشان را بیان نمایند و در صورت مقبول بودن نظرشان امتیازشان هم ثبت گردد.
اینگونه دیگر کسی امتیاز بالای بی دلیل و امتیاز پایین ناجوانمردانه ندهد.
برخی از اثارم که میشد به گالری راه یابد ولی به طور ناگهانی.....!
http://picu.ir/1pix/Image-48009
http://picu.ir/1pix/Image-47814
http://picu.ir/1pix/Image-47637
http://picu.ir/1pix/Image-47324
http://picu.ir/1pix/Image-47324
http://picu.ir/1pix/Image-46352
http://picu.ir/1pix/Image-46347
http://picu.ir/1pix/Image-40877
در قسمت داوریها، می شود علت امتیاز بالا یا پایین یا نقص عکس را تا حدودی گوشزد کرد، پنجاه کلمه زیاد نیست!!!! دوستانمان در سایت عکاسی از ۱۵ کلمه هم روی برگردانند!
+ جناب بشر دانش گرامی، امتیاز یک دوم متعلق به شما بود که حذف شد، خواهشا در ۵۰ کلمه علت امتیاز یک را شرح دهید!!!!
ممنون خانم ارش که اینقدر برای کاربران دل میسوزانیدو پیگیر اثارشان هستید...
متاسفانه من بجای کلمه حد اکثر ،کلمه حداقل رو برای 50کلمه ذکر کردم..پوزش از شما!
ایا در کناری اثار ساده ای همچون اثر من!ایا بین اثار هنرمندان بزرگی همچون اقای مومنی-وحید بابایی ارش حمیدی-امین روشن افشار-فاتح شافعی و.....دیگران نباید فرقی باشد ؟
امتیاز پایین همیشه قرار بر این نیست که با عکاس خدای نکرده مشکلی داشته باشیم زیرا تشویق دروغ باعث پس رفت هنرمند میشود....
من در همین سایت از یکی از مدیران نقدی دیدم که گفتند:
شادی آفرین آرش
پنحشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۳:۳۷
ممنون از شما به خاطر نگرانیتان برای سایت، اما دوستان هم باید از پیش داوریهای اینچنینی بپرهیزند، نهایتش به گالری راه پیدا نکرده، فغان و ناله ندارد،
به نظر من کاملا این حرف راست میباشد.
ایا بهتر نیست به جای امتیاز دوستاه حقیقت را به عکاس بگوییم تا مشکلات اثرش را بر طرف کند تا روز به روز پیشرفت کند!
ادیت نادرست کلا اثر را نابود ساخته!
ایا باید به این اثر هم که تخریب شده امتیاز بالا بدهم تا عکاس متوجه اشتباهش نشود؟
در عرصه عکاسی همیشه ثبت اثر به درستی از خود سوژه مهمتر است!
خانم ارش گرامی ولی نمیدانم چرا وقتی دیشب اثرم به داوری بازگشت تنها کمتر از 12ساعت دوباره درحالی که داشت امتیاز مثبت میگرفت ،خـــــــذف و از چرخه داوری خارج شد!
در هر صورت این عکس به گالری راه پیدا نکرد.کابر نقره ای که امتیاز 2 دادند لطفا در 50 کلمه توضیح دهند که چرا حتی گزینه ^34^ارتباط با موضوع ^34^ را هم منفی دادند در حالی که موضوع این دوره آزاد است.
در هر صورت این عکس به گالری راه پیدا نکرد.کابر نقره ای که امتیاز 2 دادند لطفا در 50 کلمه توضیح دهند که چرا حتی گزینه ^34^ارتباط با موضوع ^34^ را هم منفی دادند در حالی که موضوع این دوره آزاد است.
جناب بشر دانش اگر ادیت این عکس ایراد دارد شما میبایست گزینه ادیت را منفی بدهید نه کل گزینه ها و در نهایت به عکس امتیاز 1 .بنده بسیار خوشحالم که تیم مدیریت سایت و سرکار خانم آرش هوشمندانه موارد را پایش و تذکرات لازم را به کابرانی که در امتیاز دهی انحراف دارند گوشزد مینمایند.
جناب بشر دانش گرامی:
نمی دانم شما متاسفانه چرا فکر می کنید دیگران از روی حسادت ممکن ست به کارهای شما امتیاز پایین بدهند، بارها این را ذکر کرده اید و من به هیچ عنوان نمی توانم این فکر شما را درک کنم، و این هم درست نیست که شما روی اثری نگاهتان منفی باشد و در کامنتها بر عکس آن رفتار نمایید، بهترین گزینه رفتار صادقانه ست، من به عنوان مدیر این سایت چیزهای زیادی را می بینم که شما نمی بینید، این سایت بستری را برای شما فراهم کرده که خود را در داوری عکس محک بزنید، این خیلی ارزشمندست برای اینکه در نهایت شما یاد می گیرید که حداقل برای یک مسابقه یا جشنواره چه عکسهایی از خودتان را انتخاب کنید، اگر شما روی عکس جناب روشن افشار امتیاز خوبی می دهید، منتی بر سر ما یا ایشان نیست، شما به یک عکس خوب، امتیاز درست داده ای، این حداقل وظیفه ی کاربری شماست، اگر امتیاز درست ندهید، در آن مورد اشتباه کرده اید، به همین سادگی، اما آنچه با اهمیت ست رفتار صادقانه ست.
این عکس از نگاه بسیار خوبی برخوردارست، ویرایش آن مشکل دارد، اما شاید نگاه اینجا با اهمیت تر از ویرایش قلمداد شود، به هر حال گاهی از سختگیریهای اینچنینی می پرهیزیم و نگاه اهمیت ویژه ای پیدا می کند،آنچه از ابتدا در این سایت مهم بوده ست، پرهیز از تکرر و میل به سوی خلاقیت ست، که البته این عدم سختگیری هم همیشه رخ نمی نماید. من هم اصلا نیمه خالی را ندیدم، تنها از خود شما که بارها درخواست کرده اید دلیل ذکر شود، دلیل را جویا شدیم، به خاطر آنکه بدانید اگر اشتباهی در رای دهیها صورت می گیرد، خودتان هم دخیل هستید.
شما ممکنست اثر خودتان را بسیار خوب بدانید! آن را شایسته بازگشت به داوری، در اینجا ممکنست آقای طباخی نگاهشان را قوی بدانند و شایسته حضور در گالری، امتیاز یک شما در اینجا ممکنست ایشان را آزرده خاطر کند، امتیاز دو ایشان بر یکی از عکسهای شما ممکنست شما را آزرده سازد، اما باید این آزردگیها را دور کنید، و همین به اصطلاح گفتگو شروعی باشد برای با دقت تر نگریستن.
...
پوزش جناب طباخی، لطفا این مبحث در همین مکان بسته شود.
واقعا بعضی از این کاربرها دیگە شورشو درآوردن! من نمیدونم این کاربر نقرەایی محترم رو چە حسابی بە این عکس امتیاز ١ دادە، در حالیکە مدیر بهش امتیاز 5 دادە؟؟؟ حالا خداروشکر امتیاز کاربر عادی تاثیری رو امتیاز عکسها نمیذارە والا تموم عکسها باید میرفتن تە آشغالدونی!
همینجا کاربر عادی بە این عکس امتیاز 1 دادە، ایکاش میدونستم ایشون کین و ازش میپرسیدم تو یل جملە برامون توضیح بدە عکس چیە؟ فقط همین!
البتە نە فقط این عکس خیلی از عکسها قربانی سلیقە و بی تجربەگی و عدم آگاهی کاربرها شدن.
این عکس امتیاز 4 رو کسب نمود و در آخرین لحظه کاربر نقره ای محترمی با دادن امیتاز 1 موجب شد که عکس امتیازش بیاد روی 3.7 قرار بگیره!!از مدیران محترم تقاضا دارم به این موضوع رسیدگی جدی بفرمایند چرا که این کاربر نقره ای عکس خیلی از دوستان را گزیده و با امتیاز 1 کل جریان ارزیابی و آرای اثار رو به انحراف کشیده و تحت الشعاع قرار داده.ممنونم میشم رسیدگی بفرمایند.
.
ویرایش عکس نیاز به بازنگری دارد.
بنده از زحمات بی دریغ سرکار عالی و تیم مدیریت سایت کمال تشکر را دارم.در مورد ویرایش ممنونم که راهنمایی فرمودین قطعا حق با شماست در اولین فرصت اصلاح خواهد شد.
در صورت تعدد این نوع برخوردها و اینکه بارها از دوستان خواهش کرده ام زیر عکسها اعتراضات خود را اعلام نکنند و در تالار گفتگو اینکار را انجام بدهند از جناب حمیدی درخواست خواهم کرد، با این کاربران برخورد شود. به عنوان مثال، مدتی قادر به آپلود عکس نباشند.
با کمی ویرایش در ادیت شایستگی حضور در گالری را دارد
برقرار باشید ...
ممنون خانم آرش گرامی از اقدام شما در باره کاربر محترم . در ورژن جدید سایت حتما بازنگری به سطوح کاربری خواهیم داشت .
شاد و پایدار باشید
مسائلی را که بیان نمودید نه تنها برای شما بلکه برای بسیاری از کاربران پیش امده تا انجا که بعضی اثار منتا4/2 و 4/11هم رسیده اما به یکباره به زیر 3 هم رسیده...من به این نتیجه رسیدم انانی که از روی حسادت امتیاز منفی میدهند و زحمات هنرمندان و مدیریت و داوران سایت را ناادیده میگیرند باید به خدا واگذار کرد ...چون انان شخصیت خود را نشان میدهند.
در پایان تصمیم گرفتم که باید انقدر زیبا عکس گرفت که کسی جرات امتیاز منفی دادن نداشته باشد.
امیدوارم مدیریت سایت گزینه ای بعنوان نقد در قسمت امتیاز دهی تدارک ببیند تا کسانی که امتیاز میدهند حد اقل در 50کلمه علت امتیازشان را بیان نمایند و در صورت مقبول بودن نظرشان امتیازشان هم ثبت گردد.
اینگونه دیگر کسی امتیاز بالای بی دلیل و امتیاز پایین ناجوانمردانه ندهد.
برخی از اثارم که میشد به گالری راه یابد ولی به طور ناگهانی.....!
http://picu.ir/1pix/Image-48009
http://picu.ir/1pix/Image-47814
http://picu.ir/1pix/Image-47637
http://picu.ir/1pix/Image-47324
http://picu.ir/1pix/Image-47324
http://picu.ir/1pix/Image-46352
http://picu.ir/1pix/Image-46347
http://picu.ir/1pix/Image-40877
+ جناب بشر دانش گرامی، امتیاز یک دوم متعلق به شما بود که حذف شد، خواهشا در ۵۰ کلمه علت امتیاز یک را شرح دهید!!!!
متاسفانه من بجای کلمه حد اکثر ،کلمه حداقل رو برای 50کلمه ذکر کردم..پوزش از شما!
ایا در کناری اثار ساده ای همچون اثر من!ایا بین اثار هنرمندان بزرگی همچون اقای مومنی-وحید بابایی ارش حمیدی-امین روشن افشار-فاتح شافعی و.....دیگران نباید فرقی باشد ؟
امتیاز پایین همیشه قرار بر این نیست که با عکاس خدای نکرده مشکلی داشته باشیم زیرا تشویق دروغ باعث پس رفت هنرمند میشود....
من در همین سایت از یکی از مدیران نقدی دیدم که گفتند:
شادی آفرین آرش
پنحشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۳:۳۷
ممنون از شما به خاطر نگرانیتان برای سایت، اما دوستان هم باید از پیش داوریهای اینچنینی بپرهیزند، نهایتش به گالری راه پیدا نکرده، فغان و ناله ندارد،
به نظر من کاملا این حرف راست میباشد.
ایا بهتر نیست به جای امتیاز دوستاه حقیقت را به عکاس بگوییم تا مشکلات اثرش را بر طرف کند تا روز به روز پیشرفت کند!
ادیت نادرست کلا اثر را نابود ساخته!
ایا باید به این اثر هم که تخریب شده امتیاز بالا بدهم تا عکاس متوجه اشتباهش نشود؟
در عرصه عکاسی همیشه ثبت اثر به درستی از خود سوژه مهمتر است!
خانم ارش گرامی ولی نمیدانم چرا وقتی دیشب اثرم به داوری بازگشت تنها کمتر از 12ساعت دوباره درحالی که داشت امتیاز مثبت میگرفت ،خـــــــذف و از چرخه داوری خارج شد!
http://picu.ir/1pix/Image-47738
ایا این دو اثر در یک حد هستند که باهم در گالری باشند.....
حال من هم زین پس به اقای طباخی سرور گرامیم همیشه به اثار ارزشمندشان امتیاز 6 میدهم تا اثار خود را در گالری ببینند....
یادمان باشد که مدیریت سایت این اجازه را به تمامی کاربران داده تا از امتیاز 1 تا 6حق انتخاب داریم و همینطور در امتیاز های منفی و مثبت!
شرکت در هر جشنواره سایت و مسابقه ای به منزله قبول تمام قوانین ان میباشند.
امیدوارم خواهر گرامیم خانم ارش امتیاز های 5من به اقای امین روشن افشار را هم بیان کنند....تا مشخص شود امتیاز ادادن =با کیفیت و موفقیت اثر میباشد.
تا فقط نیمه خالی لیوان دیده نشود!
طبق معمول و روال عادی اثرمن که حذف شد امیدوارم همه موفق و موید باشند.
نمی دانم شما متاسفانه چرا فکر می کنید دیگران از روی حسادت ممکن ست به کارهای شما امتیاز پایین بدهند، بارها این را ذکر کرده اید و من به هیچ عنوان نمی توانم این فکر شما را درک کنم، و این هم درست نیست که شما روی اثری نگاهتان منفی باشد و در کامنتها بر عکس آن رفتار نمایید، بهترین گزینه رفتار صادقانه ست، من به عنوان مدیر این سایت چیزهای زیادی را می بینم که شما نمی بینید، این سایت بستری را برای شما فراهم کرده که خود را در داوری عکس محک بزنید، این خیلی ارزشمندست برای اینکه در نهایت شما یاد می گیرید که حداقل برای یک مسابقه یا جشنواره چه عکسهایی از خودتان را انتخاب کنید، اگر شما روی عکس جناب روشن افشار امتیاز خوبی می دهید، منتی بر سر ما یا ایشان نیست، شما به یک عکس خوب، امتیاز درست داده ای، این حداقل وظیفه ی کاربری شماست، اگر امتیاز درست ندهید، در آن مورد اشتباه کرده اید، به همین سادگی، اما آنچه با اهمیت ست رفتار صادقانه ست.
این عکس از نگاه بسیار خوبی برخوردارست، ویرایش آن مشکل دارد، اما شاید نگاه اینجا با اهمیت تر از ویرایش قلمداد شود، به هر حال گاهی از سختگیریهای اینچنینی می پرهیزیم و نگاه اهمیت ویژه ای پیدا می کند،آنچه از ابتدا در این سایت مهم بوده ست، پرهیز از تکرر و میل به سوی خلاقیت ست، که البته این عدم سختگیری هم همیشه رخ نمی نماید. من هم اصلا نیمه خالی را ندیدم، تنها از خود شما که بارها درخواست کرده اید دلیل ذکر شود، دلیل را جویا شدیم، به خاطر آنکه بدانید اگر اشتباهی در رای دهیها صورت می گیرد، خودتان هم دخیل هستید.
شما ممکنست اثر خودتان را بسیار خوب بدانید! آن را شایسته بازگشت به داوری، در اینجا ممکنست آقای طباخی نگاهشان را قوی بدانند و شایسته حضور در گالری، امتیاز یک شما در اینجا ممکنست ایشان را آزرده خاطر کند، امتیاز دو ایشان بر یکی از عکسهای شما ممکنست شما را آزرده سازد، اما باید این آزردگیها را دور کنید، و همین به اصطلاح گفتگو شروعی باشد برای با دقت تر نگریستن.
...
پوزش جناب طباخی، لطفا این مبحث در همین مکان بسته شود.
ممنون خانم ارش.
به نظر شما احترام میگذارم!