عرض سلام و خسته نباشید بسیار تا بسیار زیباست حس من از این ثبت حس ملکوته اون پرنده سفید هم روح ادمی پاک و داره که داره از این دنیای سیاه به اون دنیا که براش ناشناخته است ولی زیباست و شما با نشان دادن قسمتی از برگ درختان و اسمان قسمتی از اون زیبایی رو نشون دادین ،میریه . جناب فلاحتکار ، دوست گرامی اگر این امکان برای شما هست کمی در باره این تکنیک توضیح بدین ممنون میشم .موفق و پیروز باشین .
کادر بندی و وع ادیت عالیست؟
راستی ادیت سیاه سفید را امتحان کرده اید؟
بله امتحان کرده ام ولی سیاه و سفید با توجه به تاکید به رنگ آبی و حس خاص آن برای این عکس جواب نمی داد.