محمد حیدریان
پاسخ
جناب فاحتکار , از پس ویرایش اثر بسیار خوب برامده اید( فوکوس در نیمه پایین اثر خوب و قویست)
پرویز فلاحتکار
محمد عزیز ممنون از دیدارتون
امیر غفارزاده
پاسخ
حس غریبی داره. ادیت مناسب و نور خاص ثبتتون،دیدنیست.مرسی
پرویز فلاحتکار
لطف دارید امیر عزیز
امیر غفارزاده
زنده باشین
محنا ابراهیمی
پاسخ
جناب فلاحتکار بیشک برای پیدا کردن سوژه هایتان وقت و انرژی بسیاری صرف کرده اید که موفق هم بوده است...از نور هم بسیار خوب بهره میگیرید....ممنون...موفق باشید
پرویز فلاحتکار
ممنون از لطف شما
سمیه رضی
پاسخ
زیبا دیدیید و زیبا ثبت و ویرایش گردید....تنها به نظر این حقیر کنتراست بالا کمی به جزئیات لطمه زده....سپاس
پرویز فلاحتکار
ممنون از حضورتون ، حتما^34^ نظرات خوب شما و دوستان را بررسی و از آنها استفاده خواهم کرد .
محمد امین یوسفی
پاسخ
عکس بسیار زیبایست . ادیت ، زیبایی این عکس رو دو برار کرده :)
طلوع تابستانه