بدون عنوان
65% امتیاز

۱۳۹۳/۱۱/۰۲

بازدید : 19 نظرات : 10

https://1pix.ir/i/aetg

بدون عنوان

کاربر مهمان
محمد کاظم علیخانی
محمد کاظم علیخانی
.........................
محسن
محسن
عالی است جناب علیخانی
محسن
محسن
یکم فقط ادیت عکس به نظر من زیاد است.
محمد کاظم علیخانی
محمد کاظم علیخانی
سلام
تنها نگاتیو شده......یک ثبت واقعی از دریای خزر است
سپاس بابت توجه شما
شهرام نجفی
شهرام نجفی
نگاتیو تاثیر موثری داشته ... موفق باشید
محسن
محسن
سپاس فراوان جناب علیخانی
حسین نظری
حسین نظری
استفاده ی هوشمندانه از نرم افزار موثر بوده جناب علیخانی عزیز ...
محمد رضا گودرزی
محمد رضا گودرزی
موجیم که آسودگی ما عدم ماست
حرکت در بطن کادر نهفته است
شاید جایگیری پرنده در سمت چپ و کمی عریص تر بودن کادر را بتوان توصیه کرد
سسس
سسس
باسلام
نظر شخصی : امید در تاریکی نامی که برای این عکس به ذهن من می رسد.
با پرواز پرنده سپید در تاریکی , آدمی به حیات بر روی زمین خاکستری امیدوار می شود .
عکس خوب و مفهومی با استفاده از فتوشاپ = خلاقیت شما ر انشان می دهد شاد و موفق باشید .
هادی اسماعیل زاده
هادی اسماعیل زاده
چقدر زیباست وقتی در میان این سیاهی سنگین پرنده ا در حال پرواز را می بینیم گویی که میخواهد رها شدن و پروازی باشد برای رهایی.رهایی از ظلمت و تباهی و نیستی به سوی نور در این دریای بی پایان هستی