بدون عنوان
66% امتیاز

۱۳۹۳/۱۱/۳۰

بازدید : 27 نظرات : 8

https://1pix.ir/i/ae7o

بدون عنوان

کاربر مهمان
محمد کاظم علیخانی
محمد کاظم علیخانی
.......................
امیر غفارزاده
امیر غفارزاده
آقای علیخانی این هنوز در مرحله رای گیری هست.
بنده الان امتیاز دادم. کمی صبور باشین.
کار زیبایی هست و مرتبط با موضوع البته.
جسارت نباشه در اکثر کارهای شما که فوتوآرت و ترکیبی هستند،
مشکل ادیت وجود داره. البته عرض کنم بنده ابدا تخصصی در این رشته از
عکاسی ندارم ولی از لحاظ بصری عرض کردم،جسارت بنده رو ببخشید.
نوعی نیستی که در اینکار مشخصا به لحاظ سازه های انسانی حاصل شده،
با انتهایی تیره و تاریک و ناامید کننده،کنایه ظریفی هست به پوچی که بعدی از انسان امروزیست گویا. بسیار با مفهوم.مرسی
محمد کاظم علیخانی
محمد کاظم علیخانی
سلام
درست می فرمایید کمی عجله کردم
هدفم اطلاع از نظر دوستان در جهت ترمیم کار خودم بود
موفق باشید
محمد کاظم علیخانی
محمد کاظم علیخانی
با سلام و احترام
تقاضا دارم این ثبت را از بلاتکلیفی خارج بفرمایید .....
بیش از یک هفته است که در مرحله ی تجدید نظر معطل مانده
با سپاس فراوان
افشین نظری
افشین نظری
ثبت خوبیه ولی از نظرمن به هیچ ربطی نداره.شاید در موضوع آزاد ارائه می شد موفق تر بود.
خطوط و نقاط همه و همه چشم رو به سمت نقطه ی قوی واقع در نقطه طلایی میکشونه.
ورود به عکس از سمت راست و پایین میتونست از گوشه تصویر باشه.
موفق باشید
محمد کاظم علیخانی
محمد کاظم علیخانی
با سلام و احترام
سپاس بابت حضور شما و نظر لفتان
منظورم از این ثبت ، هیچ شدن انسان در دنیای فوق مدرن و بی کسی اوست..... چند روز قبل فردی به درب منزل ما مراجعه کرد و گفت چند سوال در مورد همسایه ی رو به رویی دارم ( می گفت برای امر خیر) اما بنده هیچ شناخت و اطلاعی از آن همسایه نداشتم . هیچ شدن و هراس از تنهایی را در پاساژهای با عظمت و پر زرق و برقی که تعداد بسیاری از مردم در آن برو بیا دارند اما منفرد و مستقل از هم هستند ، بارها تجربه کرده ام ( در داخل و خارج از کشور) ..... به هر حال نگاه شما ارزشمند است و بنده نباید نظرم را به بیننده تحمیل کنم و به جای او ببینم
موفق باشید
محمد کاظم علیخانی
محمد کاظم علیخانی
ببخشید . از اشتباه تایپی شرمند ه ام دوست عزیز .. نظر لطفتان
سعید نمازی
سعید نمازی
نگاه زیبایی دارید که من می اموزم اماتصورم این است که حضور یک نفر یا سایه اش در لحظه ثبت میتوانست به موضوع هیج کمک بیشتری بکند
شاید مفهوم "هیچ" با وجود یک ادم که وجود دارد ....بسیار ناثیر گذار تر است
دست مریزاد