66%
امتیاز
۱۳۹۳/۱۱/۳۰
بازدید : 27 نظرات : 8
https://1pix.ir/i/ae7o
۱۳۹۳/۱۱/۳۰
بازدید : 27 نظرات : 8
بنده الان امتیاز دادم. کمی صبور باشین.
کار زیبایی هست و مرتبط با موضوع البته.
جسارت نباشه در اکثر کارهای شما که فوتوآرت و ترکیبی هستند،
مشکل ادیت وجود داره. البته عرض کنم بنده ابدا تخصصی در این رشته از
عکاسی ندارم ولی از لحاظ بصری عرض کردم،جسارت بنده رو ببخشید.
نوعی نیستی که در اینکار مشخصا به لحاظ سازه های انسانی حاصل شده،
با انتهایی تیره و تاریک و ناامید کننده،کنایه ظریفی هست به پوچی که بعدی از انسان امروزیست گویا. بسیار با مفهوم.مرسی
درست می فرمایید کمی عجله کردم
هدفم اطلاع از نظر دوستان در جهت ترمیم کار خودم بود
موفق باشید
تقاضا دارم این ثبت را از بلاتکلیفی خارج بفرمایید .....
بیش از یک هفته است که در مرحله ی تجدید نظر معطل مانده
با سپاس فراوان
خطوط و نقاط همه و همه چشم رو به سمت نقطه ی قوی واقع در نقطه طلایی میکشونه.
ورود به عکس از سمت راست و پایین میتونست از گوشه تصویر باشه.
موفق باشید
سپاس بابت حضور شما و نظر لفتان
منظورم از این ثبت ، هیچ شدن انسان در دنیای فوق مدرن و بی کسی اوست..... چند روز قبل فردی به درب منزل ما مراجعه کرد و گفت چند سوال در مورد همسایه ی رو به رویی دارم ( می گفت برای امر خیر) اما بنده هیچ شناخت و اطلاعی از آن همسایه نداشتم . هیچ شدن و هراس از تنهایی را در پاساژهای با عظمت و پر زرق و برقی که تعداد بسیاری از مردم در آن برو بیا دارند اما منفرد و مستقل از هم هستند ، بارها تجربه کرده ام ( در داخل و خارج از کشور) ..... به هر حال نگاه شما ارزشمند است و بنده نباید نظرم را به بیننده تحمیل کنم و به جای او ببینم
موفق باشید
شاید مفهوم "هیچ" با وجود یک ادم که وجود دارد ....بسیار ناثیر گذار تر است
دست مریزاد