66%
امتیاز
۱۳۹۳/۱۲/۱۰
بازدید : 7 نظرات : 4
https://1pix.ir/i/afb5
رضا دریاکناری
پاسخ
خیلی کار خوبیه . قابل تحسین .
حسین خامی زاده
پاسخ
جالبه.. درود
مصطفی نویدکیا
پاسخ
زیبا.....................
ابراهیم روحی
پاسخ
این کار به واسطه نبوغ عکاس در انتخاب صحیح محل قرار گیری دوربین یک اثر فوق العاده محسوب می شود. انگار این ماشین ما را در مواجهه با زندگی شهری به جهت گیری سوق می دهد و مثل دیواری با پنجره و نه در عمل می کند.
تنهایی