بسیار زیبا. استفاده مناسب از رنگها و بسیار بیشتر از سایه روشنها،
فرم آناتومیک حرکتی سوژه، زاویه پائین برداشت عکس همه به فضای کل کار بسیار کمک کرده. یک شات سینمایی و زیبا! میتونم سطرها براش بنویسم. ممنون برای اینکار زیبا
تمام عکسهای بخش مسابقه رو دیدم و نظر شخصی من اینه که این عکس از بقیه ی عکسها فضای بهتری داره و وجود دو رنگ اصلی در این عکس که از تاریکی وارد قسمت روشن عکس شدن به زیبایی اثر کمک کرده.
فرقی نمی کنه تو کجا ارائه بشه
تبریک
نظر لطفته دوست خوبم .
ممنونم از اشتراکش
فرم آناتومیک حرکتی سوژه، زاویه پائین برداشت عکس همه به فضای کل کار بسیار کمک کرده. یک شات سینمایی و زیبا! میتونم سطرها براش بنویسم. ممنون برای اینکار زیبا
از این که منو همیشه مورد لطفت قرار میدی ازت ممنونم .
موفق باشید
یه حس دیگه داره