خارج/درون حصار
65% امتیاز

۱۳۹۴/۰۴/۱۱

بازدید : 29 نظرات : 11

https://1pix.ir/i/ahh5

خارج/درون حصار

کاربر مهمان
علی کیان جم
علی کیان جم
درود جناب علیخانی ثبت زیبایست
محمد کاظم علیخانی
محمد کاظم علیخانی
درود بر شما
ممنونم دوست گرامی
موفق باشید
نادر اکبرپور - مزگانا
نادر اکبرپور - مزگانا
سلام

ثبتی مفهومی بر پایه استوانه های مستحکم رئال بر گرفته از نگاهی نافذ به رخدادهای پیرامون. پیوستگی معنا دار المان ها موجی از رهایی و خلسه رادر اتمسفر ثبت ایجاد کرده است. تضاد میان حرکت و سکون به شکلی قابل لمس که تناسبی تامل انگیز را موجب شده است، تناسبی دلچسب میان سکوت و پرواز که عناصر درونی قاب با هارمونی موجود آن را بوجود آورده اند.لبان عطشناک و خشکیده وصل بر پیکره امواج بوسه زده است و نرده های رنگ و رو باخته مانع نظاره پروانگی شیدایان، سپاس
محمد کاظم علیخانی
محمد کاظم علیخانی
سلام نادر عزیز
ممنونم که موشکافانه دیدید.........گرچه بنده و ثبت ناقابلم در خور این همه نبودیم
موفق باشید
درود بر شما
هندسه و خطوط قوی درثبتتان جاریست
دستمریزاد
محمد کاظم علیخانی
محمد کاظم علیخانی
درود دوست ارجمند
گویا هئدسه با من و عکسهایم هم پیمان است ! حتی در یک صبحگاه در پل خواجوی اصفهان
موفق باشید و سپاس بابت حضور شما
سعید عامری
سعید عامری
عکس خوبی است که در ادیت ضعف های مشهودی دارد. و در ترکیب بندی هم انسجام کافی را با وجود خطوط در فضای کار ندارد.موفق باشید
محمد کاظم علیخانی
محمد کاظم علیخانی
با سلام و احترام
سپاس بابت حضور و اعلام نظر جنابتان . انشالله دوام داشته باشد به ویژه برای ثبت هایی که از راه یافتن به گالری باز مانده اند .
متاسفانه این حصارهای کهنه و بی روح چوبی در کنارگذرهای بالایی پل خواجو ( اصفهان) ، بیننده را ملول می کند و به اصطلاح توی ذوق بینده می زند............ در ضمن ساعت حدود شش و نیم صبح خرداد ماه شاید زمان مناسبی برای عکس برداری نبوده است . ممکن است تنظیمات سخت افزاری دوربین مناسب نبوده ، اما منظور از ضعف های ادیت را متوجه نشدم( مهارتی در ادیت ندارم و چندان وقتم را به کاری که بلد نیستم اختصاص نمی دهم)
این هم تنظیمات :
ExposureBiasValue -7/10
دیاف : 4
ایزو: 80
شاتر ک 1/300
و این هم دوربین :
nikon coolpix p520
با تشکر مجدد بابت حضور شما
محمدرضا رحیمی
محمدرضا رحیمی
ثبات سوژه در مقابل حرکت آب و پرنده بسیار خوب در اومده. تبریک می گم
محمد کاظم علیخانی
محمد کاظم علیخانی
بسلام
ممنونم که دیدیدو سپاس بابت نظرتان
موفق باشید
محمد کاظم علیخانی
محمد کاظم علیخانی
بابت اشتباه تایپی پوزش می خواهم
با سلام