ثبتی مفهومی بر پایه استوانه های مستحکم رئال بر گرفته از نگاهی نافذ به رخدادهای پیرامون. پیوستگی معنا دار المان ها موجی از رهایی و خلسه رادر اتمسفر ثبت ایجاد کرده است. تضاد میان حرکت و سکون به شکلی قابل لمس که تناسبی تامل انگیز را موجب شده است، تناسبی دلچسب میان سکوت و پرواز که عناصر درونی قاب با هارمونی موجود آن را بوجود آورده اند.لبان عطشناک و خشکیده وصل بر پیکره امواج بوسه زده است و نرده های رنگ و رو باخته مانع نظاره پروانگی شیدایان، سپاس
با سلام و احترام
سپاس بابت حضور و اعلام نظر جنابتان . انشالله دوام داشته باشد به ویژه برای ثبت هایی که از راه یافتن به گالری باز مانده اند .
متاسفانه این حصارهای کهنه و بی روح چوبی در کنارگذرهای بالایی پل خواجو ( اصفهان) ، بیننده را ملول می کند و به اصطلاح توی ذوق بینده می زند............ در ضمن ساعت حدود شش و نیم صبح خرداد ماه شاید زمان مناسبی برای عکس برداری نبوده است . ممکن است تنظیمات سخت افزاری دوربین مناسب نبوده ، اما منظور از ضعف های ادیت را متوجه نشدم( مهارتی در ادیت ندارم و چندان وقتم را به کاری که بلد نیستم اختصاص نمی دهم)
این هم تنظیمات :
ExposureBiasValue -7/10
دیاف : 4
ایزو: 80
شاتر ک 1/300
و این هم دوربین :
nikon coolpix p520
با تشکر مجدد بابت حضور شما
ممنونم دوست گرامی
موفق باشید
ثبتی مفهومی بر پایه استوانه های مستحکم رئال بر گرفته از نگاهی نافذ به رخدادهای پیرامون. پیوستگی معنا دار المان ها موجی از رهایی و خلسه رادر اتمسفر ثبت ایجاد کرده است. تضاد میان حرکت و سکون به شکلی قابل لمس که تناسبی تامل انگیز را موجب شده است، تناسبی دلچسب میان سکوت و پرواز که عناصر درونی قاب با هارمونی موجود آن را بوجود آورده اند.لبان عطشناک و خشکیده وصل بر پیکره امواج بوسه زده است و نرده های رنگ و رو باخته مانع نظاره پروانگی شیدایان، سپاس
ممنونم که موشکافانه دیدید.........گرچه بنده و ثبت ناقابلم در خور این همه نبودیم
موفق باشید
هندسه و خطوط قوی درثبتتان جاریست
دستمریزاد
گویا هئدسه با من و عکسهایم هم پیمان است ! حتی در یک صبحگاه در پل خواجوی اصفهان
موفق باشید و سپاس بابت حضور شما
سپاس بابت حضور و اعلام نظر جنابتان . انشالله دوام داشته باشد به ویژه برای ثبت هایی که از راه یافتن به گالری باز مانده اند .
متاسفانه این حصارهای کهنه و بی روح چوبی در کنارگذرهای بالایی پل خواجو ( اصفهان) ، بیننده را ملول می کند و به اصطلاح توی ذوق بینده می زند............ در ضمن ساعت حدود شش و نیم صبح خرداد ماه شاید زمان مناسبی برای عکس برداری نبوده است . ممکن است تنظیمات سخت افزاری دوربین مناسب نبوده ، اما منظور از ضعف های ادیت را متوجه نشدم( مهارتی در ادیت ندارم و چندان وقتم را به کاری که بلد نیستم اختصاص نمی دهم)
این هم تنظیمات :
ExposureBiasValue -7/10
دیاف : 4
ایزو: 80
شاتر ک 1/300
و این هم دوربین :
nikon coolpix p520
با تشکر مجدد بابت حضور شما
ممنونم که دیدیدو سپاس بابت نظرتان
موفق باشید
با سلام