بدون عنوان
66% امتیاز

۱۳۹۴/۰۴/۱۴

بازدید : 43 نظرات : 10

https://1pix.ir/i/ahjp

بدون عنوان

کاربر مهمان
negar aghaalitari
negar aghaalitari
yek sabte binazir
سعید عامری
سعید عامری
سپاس از شما
بهروز چ
بهروز چ
عکس های خوب همیشه برای بینندگان پرسش می سازند نه پاسخ ، این عکس همانند سه اپیزود از یک فیلم می باشد یک اپیزود آسمان و ابرها و کوهها در دوردست ، یک اپیزود پشت بام ها و فردی که همتراز دوربین می بینیم و یک اپیزود کوچه و درون آن ، برای بیننده رابطه ی این سه اپیزود پرسش های زیادی درست می کند ، یک زن و زنی که ویلچرنشین است ، کوچه ای که ابتدا و انتهایی از آن نمی بینیم ، نوجوان پسری که بالاتر از زنها ست و نگاهش به سمت پایین ، زنها را نشان می دهد، سایه هایی از مردانی که نمی بینیم و باز هم بالاتر هستند ، خانه هایی که ساخته شده اند و بیشتر به سدی برای دسترسی به طبیعت ریبا بدل شده اند و .........
سعید عامری
سعید عامری
سپس از صرف وقت و خوانش شما راجع به این عکس
سمیه رضی
سمیه رضی
یکی از عکسهایی که لذت بردم از دیدنش حین رای دادن....عکسی که به واسطه نگاه مرد جوان و پرسناژهای درون کوچه ذهن ببینده رو به چالش می کشونه برای پیدا کردن داستان زندگی شخصیت ها.....ممنون
سعید عامری
سعید عامری
ممنون خانوم رضی از حضور شما
مونا اسماعیلیان
مونا اسماعیلیان
کاملا موافقم احسنت
امیر قیومی
امیر قیومی
تبریک میگم جناب عامری , حرف و بیان عکس و ترکیب بندی عالیست .
در مورد روشن بودن زیاد سمت چپ که قاعدتا در نور احتملا 16 بعد از ظهر گرفته شده , به نظرم مقداری زیاد هست و کیفیت عکس رو پایین آورده ؛ شاید هم عمدا مقداری در ادیت بیشتر شده , ممنون میشم توضیح بدین .
ببخشید یه سوال شخصی : عکاس و داور جشنواره خیام جناب آقای داوود عامری از آشنایان شما هستند ؟
با سپاس
سعید عامری
سعید عامری
از شدت نور سفید سمت چپ نترسیدم . کمی باید با آدم های این من را وادار کرد تا نور شدت بیشتری روی دیوار بگیرد.دیوار با نور شدید می تواند یک نواختی در سایه ها و خاکستری ها و همچنین سیاهی آدم ها را در انتقال مفهوم و همچنین ادیت کلی کار تاثیرگذار باشد.
جناب داوود عامری عزیز از دوستان من هستند و شباهت فامیلی است .
سپاس از حضور خوب شما.
امیر قیومی
امیر قیومی
سپاس از توضیح شما جناب عامری
موفق باشید