عکس های خوب همیشه برای بینندگان پرسش می سازند نه پاسخ ، این عکس همانند سه اپیزود از یک فیلم می باشد یک اپیزود آسمان و ابرها و کوهها در دوردست ، یک اپیزود پشت بام ها و فردی که همتراز دوربین می بینیم و یک اپیزود کوچه و درون آن ، برای بیننده رابطه ی این سه اپیزود پرسش های زیادی درست می کند ، یک زن و زنی که ویلچرنشین است ، کوچه ای که ابتدا و انتهایی از آن نمی بینیم ، نوجوان پسری که بالاتر از زنها ست و نگاهش به سمت پایین ، زنها را نشان می دهد، سایه هایی از مردانی که نمی بینیم و باز هم بالاتر هستند ، خانه هایی که ساخته شده اند و بیشتر به سدی برای دسترسی به طبیعت ریبا بدل شده اند و .........
یکی از عکسهایی که لذت بردم از دیدنش حین رای دادن....عکسی که به واسطه نگاه مرد جوان و پرسناژهای درون کوچه ذهن ببینده رو به چالش می کشونه برای پیدا کردن داستان زندگی شخصیت ها.....ممنون
تبریک میگم جناب عامری , حرف و بیان عکس و ترکیب بندی عالیست .
در مورد روشن بودن زیاد سمت چپ که قاعدتا در نور احتملا 16 بعد از ظهر گرفته شده , به نظرم مقداری زیاد هست و کیفیت عکس رو پایین آورده ؛ شاید هم عمدا مقداری در ادیت بیشتر شده , ممنون میشم توضیح بدین .
ببخشید یه سوال شخصی : عکاس و داور جشنواره خیام جناب آقای داوود عامری از آشنایان شما هستند ؟
با سپاس
از شدت نور سفید سمت چپ نترسیدم . کمی باید با آدم های این من را وادار کرد تا نور شدت بیشتری روی دیوار بگیرد.دیوار با نور شدید می تواند یک نواختی در سایه ها و خاکستری ها و همچنین سیاهی آدم ها را در انتقال مفهوم و همچنین ادیت کلی کار تاثیرگذار باشد.
جناب داوود عامری عزیز از دوستان من هستند و شباهت فامیلی است .
سپاس از حضور خوب شما.
در مورد روشن بودن زیاد سمت چپ که قاعدتا در نور احتملا 16 بعد از ظهر گرفته شده , به نظرم مقداری زیاد هست و کیفیت عکس رو پایین آورده ؛ شاید هم عمدا مقداری در ادیت بیشتر شده , ممنون میشم توضیح بدین .
ببخشید یه سوال شخصی : عکاس و داور جشنواره خیام جناب آقای داوود عامری از آشنایان شما هستند ؟
با سپاس
جناب داوود عامری عزیز از دوستان من هستند و شباهت فامیلی است .
سپاس از حضور خوب شما.
موفق باشید