با سلام و احترام
از دوستان محترم و مدیریت سایت که با وسعت نظر ، این مثلث دیدگانی را به گالری فرستادند متشکرم
راستش از بازماندن آن یک مثلث دید کمی دمق بودم:
http://picu.ir/1pix/Image-53961
سلام
مستندنگاری قابل توجه و تاملیست، تشکیل مثلث انسانی ، تناسب زیبای جنس زن با مرد در محیطی شاد و مفرح که با دریای خروشان بخوبی همنشین شده اند، شادی در کنار هم بودن و تقسیم این شادابی با عناصر درون کادر که رهاورد این مسرت تزریق لبخند به لبان مخاطب است، و به شایستگی در قابی از مستطیل به تسخیر در آمده است. الحق این ثبت لیاقت بیشتر دیده شدن را دارد. درود و سپاس جناب علیخانی
سلام دوست گرامی
روایتگر خوب و با ذوق این ثبت ناقابل بنده شدید............. انشالله قلمت پیوسته شکرریزان کند و نگاهت سرور آفرین باشد.نثر شیوایت دلگرم کننده است
موفق باشید
سلام دوست عزیز
ممنونم که حضور مفرحی داشتیدو بنده را سرافراز نمودید
اینجا خزر آباد ساری است و سه راس مثلث ظاهرا با هم هیچ آشنایی نداشتند. آن دو مرد در حال کشتی گیری در دریا بودند و من اولین بار بود که این نوع کشتی را می دیدم. توضیحات را به این دلیل نوشتم که دردسری برای آن مردان به وجود نیاید که پنهانی تجدید فراش کرده اند!! گرچه سعی کردم چهره ی مرد رو به رو ، وضوح کافی نداشته باشد
موفق باشید
سلام
درست می فرمایید .
باید به سمت چپ می رفتم تا خطوط هادی دو راس سمت چپ و راست با راس رو به رو ، بازتر میشد و پرسپکتیو منطقی تری به وجود می آمد
ممنونم از تذکر شما
درود جناب علیخانی
به نظر حقیر المان ها و قرار گیری آنها دارای یک پیام اجتماعی قوی است و البته نمی توانم به شادی یا خوشحالی مرتبطش کنم احساس می کنم کادر بازتر و کامل بودن بازتاب تصویر آن خانم ها کار زیباتری را رقم می زد.
یکی از کارهای خوب شما که تا به حال دیدم....چیزی که از دیدن عکس به من منتقل میشه کمی متفاوته..فقط میتونم بگم شادی نیست و اتفاقا سراسر غمه... حس سوژه های خانم با توجه به پوشش اونها....نوع حضور (یکی نشسته به تماشا و یکی ایستاده به تماشا) و حسی که از سوژه ها به من منتقل میشه غمی است ناشی از حسرت.....غمی که شاید هرگز پایانی برای آن نیست....برای من این حس و نگاه جنس آشنایی داره...یا شاید نگاه من منفی است....به هرحال خیلی لذت بردم آقای علیخانی و ممنون
با سلام و احترام
قصد غصه دار کردن شما را نداشتم . اگر این ثبت ، چنان احساسی ایجاد کرده ، باید عذر خواهی کنم
در هر صورت ، دخالت عکاس در برداشت و ادراک بیننده و مخاطب ، کار درستی نیست . بنده تنها روایتگر و قاصد بودم و این روایت را به مخاطب نشان دادم و با برداشت او به ستیز بر نمی خیزم
خیلی ممنونم که حضور یافتید و ثبت بنده را مورد لطف قرار دادید
موفق باشید
با سلام به شما جناب علیخانی
تبریک می گم بابت ورود به گالری ,, عکس نگاه و مفهوم خیلی خوبی داره .
2 مورد در ترکیب بندی به ذهنم میرسه :
1- زن جلویی با سوژه 2 مرد پشتی تقریبا در یک راستا هست , به نظرم برای کامل شدن این ترکیب مثلی در عکس , بهتر می بود با مقداری جابجایی , 2 مرد در انتهای عکس بین دو خانم قرار می گرفت .
2- نکته دوم هم در زمان امتیاز دادن فکر می کنم بیان کردم این است که انعکاس 2 خانم رو نیاوردین , باعث ناقص شدن عکس شده و بهتر می بود به نظرم باشه .
با این حال مجدد تبریک میگم .
موفق باشید
با سلام و احترام
لطف دارید دوست عزیز
نکات درست و دقیقی را اشاره کردید. البته بنده سه نگاه را می خواستم در هم ادغام کنم : بانوی سمت راست به بانوی سمت چپ--- بانوی سمت چپ به مردان کشتی گیر ---- مرد رو به رو به بانوی سمت راست. .... اما با ذهنیت بنده ، هندسه ی ثبت کمی ضعیف شد .
ممنونم که حضور یافتید
موفق باشید
فوف العاده جناب علیخانی عزیز بدون ادیت و یک عکس با وقار که هیچ چیز از معنا و ترکیب بندی ،خلاقیت ،کیفیت و تمام ایتم های یک عکس خوب کم ندارد.پیروز باشید.
از دوستان محترم و مدیریت سایت که با وسعت نظر ، این مثلث دیدگانی را به گالری فرستادند متشکرم
راستش از بازماندن آن یک مثلث دید کمی دمق بودم:
http://picu.ir/1pix/Image-53961
مستندنگاری قابل توجه و تاملیست، تشکیل مثلث انسانی ، تناسب زیبای جنس زن با مرد در محیطی شاد و مفرح که با دریای خروشان بخوبی همنشین شده اند، شادی در کنار هم بودن و تقسیم این شادابی با عناصر درون کادر که رهاورد این مسرت تزریق لبخند به لبان مخاطب است، و به شایستگی در قابی از مستطیل به تسخیر در آمده است. الحق این ثبت لیاقت بیشتر دیده شدن را دارد. درود و سپاس جناب علیخانی
روایتگر خوب و با ذوق این ثبت ناقابل بنده شدید............. انشالله قلمت پیوسته شکرریزان کند و نگاهت سرور آفرین باشد.نثر شیوایت دلگرم کننده است
موفق باشید
کار شادیه . روحیه گرفتم
مرسی
ممنونم که حضور مفرحی داشتیدو بنده را سرافراز نمودید
اینجا خزر آباد ساری است و سه راس مثلث ظاهرا با هم هیچ آشنایی نداشتند. آن دو مرد در حال کشتی گیری در دریا بودند و من اولین بار بود که این نوع کشتی را می دیدم. توضیحات را به این دلیل نوشتم که دردسری برای آن مردان به وجود نیاید که پنهانی تجدید فراش کرده اند!! گرچه سعی کردم چهره ی مرد رو به رو ، وضوح کافی نداشته باشد
موفق باشید
درست می فرمایید .
باید به سمت چپ می رفتم تا خطوط هادی دو راس سمت چپ و راست با راس رو به رو ، بازتر میشد و پرسپکتیو منطقی تری به وجود می آمد
ممنونم از تذکر شما
بنده هم با نظر جناب روئین موافقم
مقداری اضافه کردن به کادر از سمت راست، زمان ادیت هم امکان پذیر بود
به نظر حقیر المان ها و قرار گیری آنها دارای یک پیام اجتماعی قوی است و البته نمی توانم به شادی یا خوشحالی مرتبطش کنم احساس می کنم کادر بازتر و کامل بودن بازتاب تصویر آن خانم ها کار زیباتری را رقم می زد.
حضور موثر شما را سپاس دوست گرامی
فرمایش شما درست است : کادر باید بازتر می بود تا انعکاس ها کامل می گردیدند .
موفق باشید
قصد غصه دار کردن شما را نداشتم . اگر این ثبت ، چنان احساسی ایجاد کرده ، باید عذر خواهی کنم
در هر صورت ، دخالت عکاس در برداشت و ادراک بیننده و مخاطب ، کار درستی نیست . بنده تنها روایتگر و قاصد بودم و این روایت را به مخاطب نشان دادم و با برداشت او به ستیز بر نمی خیزم
خیلی ممنونم که حضور یافتید و ثبت بنده را مورد لطف قرار دادید
موفق باشید
ممنونم که حضور یافتید و همراه بودید
موفق باشید
تبریک می گم بابت ورود به گالری ,, عکس نگاه و مفهوم خیلی خوبی داره .
2 مورد در ترکیب بندی به ذهنم میرسه :
1- زن جلویی با سوژه 2 مرد پشتی تقریبا در یک راستا هست , به نظرم برای کامل شدن این ترکیب مثلی در عکس , بهتر می بود با مقداری جابجایی , 2 مرد در انتهای عکس بین دو خانم قرار می گرفت .
2- نکته دوم هم در زمان امتیاز دادن فکر می کنم بیان کردم این است که انعکاس 2 خانم رو نیاوردین , باعث ناقص شدن عکس شده و بهتر می بود به نظرم باشه .
با این حال مجدد تبریک میگم .
موفق باشید
لطف دارید دوست عزیز
نکات درست و دقیقی را اشاره کردید. البته بنده سه نگاه را می خواستم در هم ادغام کنم : بانوی سمت راست به بانوی سمت چپ--- بانوی سمت چپ به مردان کشتی گیر ---- مرد رو به رو به بانوی سمت راست. .... اما با ذهنیت بنده ، هندسه ی ثبت کمی ضعیف شد .
ممنونم که حضور یافتید
موفق باشید
حضورتان باعث خرسندی است .
موفق باشید دوست گرامی