نظرگاهی در دریا
67% امتیاز

۱۳۹۴/۰۴/۱۵

بازدید : 25 نظرات : 18

https://1pix.ir/i/ahk1

نظرگاهی در دریا

کاربر مهمان
محمد کاظم علیخانی
محمد کاظم علیخانی
با سلام و احترام
از دوستان محترم و مدیریت سایت که با وسعت نظر ، این مثلث دیدگانی را به گالری فرستادند متشکرم
راستش از بازماندن آن یک مثلث دید کمی دمق بودم:
http://picu.ir/1pix/Image-53961
نادر اکبرپور - مزگانا
نادر اکبرپور - مزگانا
سلام
مستندنگاری قابل توجه و تاملیست، تشکیل مثلث انسانی ، تناسب زیبای جنس زن با مرد در محیطی شاد و مفرح که با دریای خروشان بخوبی همنشین شده اند، شادی در کنار هم بودن و تقسیم این شادابی با عناصر درون کادر که رهاورد این مسرت تزریق لبخند به لبان مخاطب است، و به شایستگی در قابی از مستطیل به تسخیر در آمده است. الحق این ثبت لیاقت بیشتر دیده شدن را دارد. درود و سپاس جناب علیخانی
محمد کاظم علیخانی
محمد کاظم علیخانی
سلام دوست گرامی
روایتگر خوب و با ذوق این ثبت ناقابل بنده شدید............. انشالله قلمت پیوسته شکرریزان کند و نگاهت سرور آفرین باشد.نثر شیوایت دلگرم کننده است
موفق باشید
شهرام نجفی
شهرام نجفی
انتقال نگاه از روی خانم مسن به روی خانم جوان و بعد محل شوخی زوج این دو خانم عالیه ...
کار شادیه . روحیه گرفتم
مرسی
محمد کاظم علیخانی
محمد کاظم علیخانی
سلام دوست عزیز
ممنونم که حضور مفرحی داشتیدو بنده را سرافراز نمودید
اینجا خزر آباد ساری است و سه راس مثلث ظاهرا با هم هیچ آشنایی نداشتند. آن دو مرد در حال کشتی گیری در دریا بودند و من اولین بار بود که این نوع کشتی را می دیدم. توضیحات را به این دلیل نوشتم که دردسری برای آن مردان به وجود نیاید که پنهانی تجدید فراش کرده اند!! گرچه سعی کردم چهره ی مرد رو به رو ، وضوح کافی نداشته باشد
موفق باشید
جوادروئین
جوادروئین
فقط یه مقدار تو پرسپکتیو اثر باید کار می کردید
محمد کاظم علیخانی
محمد کاظم علیخانی
سلام
درست می فرمایید .
باید به سمت چپ می رفتم تا خطوط هادی دو راس سمت چپ و راست با راس رو به رو ، بازتر میشد و پرسپکتیو منطقی تری به وجود می آمد
ممنونم از تذکر شما
مهدی چگنی
مهدی چگنی
عرض ادب و احترام
بنده هم با نظر جناب روئین موافقم
مقداری اضافه کردن به کادر از سمت راست، زمان ادیت هم امکان پذیر بود
بهروز چ
بهروز چ
درود جناب علیخانی
به نظر حقیر المان ها و قرار گیری آنها دارای یک پیام اجتماعی قوی است و البته نمی توانم به شادی یا خوشحالی مرتبطش کنم احساس می کنم کادر بازتر و کامل بودن بازتاب تصویر آن خانم ها کار زیباتری را رقم می زد.
محمد کاظم علیخانی
محمد کاظم علیخانی
سلام
حضور موثر شما را سپاس دوست گرامی
فرمایش شما درست است : کادر باید بازتر می بود تا انعکاس ها کامل می گردیدند .
موفق باشید
سمیه رضی
سمیه رضی
یکی از کارهای خوب شما که تا به حال دیدم....چیزی که از دیدن عکس به من منتقل میشه کمی متفاوته..فقط میتونم بگم شادی نیست و اتفاقا سراسر غمه... حس سوژه های خانم با توجه به پوشش اونها....نوع حضور (یکی نشسته به تماشا و یکی ایستاده به تماشا) و حسی که از سوژه ها به من منتقل میشه غمی است ناشی از حسرت.....غمی که شاید هرگز پایانی برای آن نیست....برای من این حس و نگاه جنس آشنایی داره...یا شاید نگاه من منفی است....به هرحال خیلی لذت بردم آقای علیخانی و ممنون
محمد کاظم علیخانی
محمد کاظم علیخانی
با سلام و احترام
قصد غصه دار کردن شما را نداشتم . اگر این ثبت ، چنان احساسی ایجاد کرده ، باید عذر خواهی کنم
در هر صورت ، دخالت عکاس در برداشت و ادراک بیننده و مخاطب ، کار درستی نیست . بنده تنها روایتگر و قاصد بودم و این روایت را به مخاطب نشان دادم و با برداشت او به ستیز بر نمی خیزم
خیلی ممنونم که حضور یافتید و ثبت بنده را مورد لطف قرار دادید
موفق باشید
فاطمه آزادی
فاطمه آزادی
بسیار زیباست . ماندگار وسرشار از مفهوم . خسته نباشید اقای علیخانی
محمد کاظم علیخانی
محمد کاظم علیخانی
سلام بر شما
ممنونم که حضور یافتید و همراه بودید
موفق باشید
امیر قیومی
امیر قیومی
با سلام به شما جناب علیخانی
تبریک می گم بابت ورود به گالری ,, عکس نگاه و مفهوم خیلی خوبی داره .
2 مورد در ترکیب بندی به ذهنم میرسه :
1- زن جلویی با سوژه 2 مرد پشتی تقریبا در یک راستا هست , به نظرم برای کامل شدن این ترکیب مثلی در عکس , بهتر می بود با مقداری جابجایی , 2 مرد در انتهای عکس بین دو خانم قرار می گرفت .
2- نکته دوم هم در زمان امتیاز دادن فکر می کنم بیان کردم این است که انعکاس 2 خانم رو نیاوردین , باعث ناقص شدن عکس شده و بهتر می بود به نظرم باشه .
با این حال مجدد تبریک میگم .
موفق باشید
محمد کاظم علیخانی
محمد کاظم علیخانی
با سلام و احترام
لطف دارید دوست عزیز
نکات درست و دقیقی را اشاره کردید. البته بنده سه نگاه را می خواستم در هم ادغام کنم : بانوی سمت راست به بانوی سمت چپ--- بانوی سمت چپ به مردان کشتی گیر ---- مرد رو به رو به بانوی سمت راست. .... اما با ذهنیت بنده ، هندسه ی ثبت کمی ضعیف شد .
ممنونم که حضور یافتید
موفق باشید
مسعود خندان
مسعود خندان
فوف العاده جناب علیخانی عزیز بدون ادیت و یک عکس با وقار که هیچ چیز از معنا و ترکیب بندی ،خلاقیت ،کیفیت و تمام ایتم های یک عکس خوب کم ندارد.پیروز باشید.
محمد کاظم علیخانی
محمد کاظم علیخانی
با سلام و احترام
حضورتان باعث خرسندی است .
موفق باشید دوست گرامی