سلام. اگر از کیفیت نه چندان خوب کار که مطمئنا کمی هم بخاطر ریسایز کردن هست بگذریم،کار خیلی قوی و شسته رفته ای شده.
از لحاظ چیدمان نزدیک هست به مینیمال هر چند کاملا در رده مینیمال نمیشه قرارش داد ولی انتخاب کادر خوب و تم یکدست کار و مود سیاه و سفید که به یکپارچگی کمک زیادی کرده،یک ثبت چشم نواز رو ایجاد کرده.
یکی از بهترین نقاط کار،کادر عمود هست کخ هم از لحاظ مفهومی و هم بصری،یک ستون محکم برای دیده شدن کار هست. ممنون ازتون
یک مینیمال خوب با المان های برجسته توام با ترکیب عالی.سپاس
از لحاظ چیدمان نزدیک هست به مینیمال هر چند کاملا در رده مینیمال نمیشه قرارش داد ولی انتخاب کادر خوب و تم یکدست کار و مود سیاه و سفید که به یکپارچگی کمک زیادی کرده،یک ثبت چشم نواز رو ایجاد کرده.
یکی از بهترین نقاط کار،کادر عمود هست کخ هم از لحاظ مفهومی و هم بصری،یک ستون محکم برای دیده شدن کار هست. ممنون ازتون