بدون عنوان
66% امتیاز

۱۳۹۴/۰۵/۰۱

بازدید : 16 نظرات : 8

https://1pix.ir/i/ahuz
دسته بندی : سیاه و سفید معماری

بدون عنوان

کاربر مهمان
حسین نظری
حسین نظری
بییییی نظیر ...
جوادروئین
جوادروئین
لطف داری جناب نظری
شادی آفرین آرش
شادی آفرین آرش
یک بخش موفقیت این عکس به ساختار و استفاده کاملن هوشمند و مستتر از خط قطری ست، مورد دیگر که می شود به آن اشاره داشت نوع ابهام و سوق به معناست که عکس را دارای قابلیت تفسیر می کند، هرچند این مد نظر عکاس نبوده باشد.
جوادروئین
جوادروئین
ممنون از توجه شما خانم ارش
سعید عامری
سعید عامری
تحقیق و ارائه مفاهیم ساده در لایه های ساده از زندگی امروز قابل کشف و درک است. من این عکس را اساساً عکسی بر پایه قدرت شناخت برپایه جست و جو می بینم. آنچه که آموزنده است این نکته مهم است که در مقابل این فضا بتوانیم نگاه جست و جو گر خود را با درگیری ذهنی بیننده گره بزنیم. این بریده تاریک دیوار با براده های ریخته شده بر گوشه ی دیگر این عکس می تواند چه تفاوت برداشت هایی را به همراه داشته باشد. ما همچنان در این سایت بدنبال این نوع از عکس ها هستیم که بتواند در فضای روزمره زندگی بشری به مفاهیم ساده اما سخت. به شناخت مستند اما ظریف و هدفمند و پر بار برسیم.
جوادروئین
جوادروئین
مرسی سعید جان
آرش میرزایی قاضی
آرش میرزایی قاضی
دراین کار شاهد انتزاع ظریفی هستیم که شاید منشا آن اشکال خالصی باشد که توسط خطوط در بستری از کمینه گرایی گرد هم پدید آمده اند و چشم را به جستجو وا می دارند؛ به سمت پر و خالی ها؛ به سمت درون یا برون بودگی. این ایفای نقش شاید ظریف باشد اما بسیار تاثیر گذار و تامل برانگیز است.
میلاد اسلام زاده
میلاد اسلام زاده
حفره مانند دیوار و توده کشش زیادی هم در چشم و هم در ذهن ایجاد می کند...
آموزنده بود...
سپاس...