نظر شما قابل احترام است جناب کایدخورده
نکته ای که در این فریم بیش از همه اهمیت داردء حضور 2 عنصر ناسازه در کنار هم است.به همین دلیل ترکیب بندی مرکزی را انتخاب کردم و بنظرم همین ترکیب ساده برای نشان دادن این 2 عنصر در کنار هم کافی بود.
نظر شما قابل احترام است جناب کایدخورده
نکته ای که در این فریم بیش از همه اهمیت داردء حضور 2 عنصر ناسازه در کنار هم است.به همین دلیل ترکیب بندی مرکزی را انتخاب کردم و بنظرم همین ترکیب ساده برای نشان دادن این 2 عنصر در کنار هم کافی بود
درود جناب کایدخورده ، نیازی به گفتن نیست که ترکیب موفق نقش مهمی در مدیریت چشم بیننده و انتقال مفهوم دارد فکر نمی کنم بیننده ای این عکس را ببیند و چشمش درگیر درخت پیر و آن اتاقک زنگ زده ی فرسوده نشود و به نوعی تشابه بین این دو می رسد ولی این تشابه با ساختار فلزی اتاقک و چوبی درخت به نوعی تضاد می رسد ساختار و بافت منظم اتاقک و شاخه های درخت نیز به این تضاد کمک می کند این تضاد و تشابه برای بیننده جذاب و پرسش آفرین است .چشم مدام بین درخت و آن پارچه هایی که آویزان هستند و اتاقک فلزی در گردش است و کمتر توجهی به زمین و آسمان دارد . به نظر حقیر عکاس در انتقال آن چیزی که مد نظرش بوده است به بیننده کاملا موفق عمل کرده است و آدرس های دقیق از راه ترکیبی که انتخاب کرده است به بیننده داده است و بنابراین ضمن احترام به نظر شما ترکیب آن ترکیبی موفق است .
به لحاظ بصری و تکنیکی ، و قواعد ترکیب بندی ، این ترکیب بسیار قوی نیست . موفق باشید .
نکته ای که در این فریم بیش از همه اهمیت داردء حضور 2 عنصر ناسازه در کنار هم است.به همین دلیل ترکیب بندی مرکزی را انتخاب کردم و بنظرم همین ترکیب ساده برای نشان دادن این 2 عنصر در کنار هم کافی بود.
احساس می کنم این ثبت و این یکی :
http://picu.ir/1pix/Image-52569
با هم ارتباطی دارند.
تنها ارتباط این 2 عکس این است که در یک منطقه عکاسی شده اند.
کادر و چیدمان جای کار بیشتری دارد و اشباع رنگ بیش از حد غلیظ شده .
وهیچگونه خلاقیتی در این ثبت به چشم نمیخورد و یک ثبت معمولی است .
نکته ای که در این فریم بیش از همه اهمیت داردء حضور 2 عنصر ناسازه در کنار هم است.به همین دلیل ترکیب بندی مرکزی را انتخاب کردم و بنظرم همین ترکیب ساده برای نشان دادن این 2 عنصر در کنار هم کافی بود