انتزاعی زیبا با دنیایی از رنگ های مسحور کننده، خط قطری افق این شاعرانگی را به دو نیمه دنیای خبال انگیز تقسیم کرده است. خوشحالم که ثبتتان را با امتیازی شایسته بدرقه نمودم. درود و سپاس
سلام
بنده در حد وسعم و به بنا بر اطلاعات ناچیزم ثبت شما را داوری نمودم، در توان وبضاعتم، اتفاقآ هم ثبت رو داوری کردم، عرض کردم هر از چند گاهی داوری می کنم نه بطور مستمر اما بر حسب تصادف همین ثبت را داوری نمودم و رای خودم رو دادم، دوست بزرگوار من لابد این ضرب المثل رو دیدید اسب پیش کش دندوناشو نمی شمارن.....سپاس و درود
سلام مجدد آقای اکبرپور
بنده از همراهی شما تشکر کردم دوست گرامی .چرا ناراحت شدید؟بدرقه از نظر بنده یعنی ناکامی ثبت... اما شما که عامل ناکامی نبودید . منظور بنده آن بود که شما همراه ثبت شدید تا به نتیجه برسد . بدرقه یعنی بدرود و خداحافظی و انداختن ثبت . بنده هم در داوری در حد وسعم ( از نظر ملاکهایی که در داوری می شناسم ) امتیاز می دهم چه صاجب اثر را بشناسم و چه نشناسم و مانند شما عمل می کنم . همین امروز عکس یکی از دوستان را شناختم اما مطابق با چارچوبی که به آن پای بندم امتیاز 70 را تقدیم کردم نه به واسطه ی دوستی با او بلکه به دلیل ارزش آن ثبت از نظر ملاکهای نمره دهی . البته گاهی هم متفاوت عمل کرده ام باز هم به همان دلایل که عرض کردم......... در هر صورت شما باعث بدرقه و ناکامی و خداحافظی با ثبت های بنده نیستید. این را می دانم .
موفق باشید . طبع شعر گونه و هنری شما لطیف است و زود رنج
جناب علیخانی عزیز بدرقه من به معنای همراهی و مشایعت کردن اثر شما به گالری بود و خوشحالی از اینکه ثبتتون به گالری راه پیدا کرده بودنه دور انداختن و ناکامی، هیچ کجای دنیا کسی بدرقه رو به ناکامی و دور انداختن معنا نکرده که شما می فرمایید، حالا قبول می فرمایید شما دچار سوء تفاهم شده بودید نه حقیر. نوع جمله شما بوی ناسپاسی میداد احساس کردم از داوری من رنجور و ناراحت شدید،بر این اساس حقیر چند خط رو نوشتم و گرنه قصدم ناراحت کردن شما نبوده و نیست. پوزش دوست گرامی
جناب علیخانی عزیز
جسارتا لطف بفرمایید مباحث مطرح شده در سایت فقط در مورد عکس و مواردی از این دست باشد.از پیام خصوصی برای ارتباط با کاربران استفاده کنید
با سلام و احترام
ممنونم از حضور شما
ادیت موضعی انجام نشده . به روشهای مختلف مثلا auto tone ادیت انجام شده و بهترین خروجی( البته به نظر خودم) همین است که ملاحظه می فرمایید
موفق باشید
انتزاعی زیبا با دنیایی از رنگ های مسحور کننده، خط قطری افق این شاعرانگی را به دو نیمه دنیای خبال انگیز تقسیم کرده است. خوشحالم که ثبتتان را با امتیازی شایسته بدرقه نمودم. درود و سپاس
شما با ثبت بنده همراه بودید . عامل بدرقه ی آن نبودید دوست عزیز
همیشه لطف دارید . لطفی لطیف از جنس شعر و هنر و احساس
موفق باشید
بنده در حد وسعم و به بنا بر اطلاعات ناچیزم ثبت شما را داوری نمودم، در توان وبضاعتم، اتفاقآ هم ثبت رو داوری کردم، عرض کردم هر از چند گاهی داوری می کنم نه بطور مستمر اما بر حسب تصادف همین ثبت را داوری نمودم و رای خودم رو دادم، دوست بزرگوار من لابد این ضرب المثل رو دیدید اسب پیش کش دندوناشو نمی شمارن.....سپاس و درود
بنده از همراهی شما تشکر کردم دوست گرامی .چرا ناراحت شدید؟بدرقه از نظر بنده یعنی ناکامی ثبت... اما شما که عامل ناکامی نبودید . منظور بنده آن بود که شما همراه ثبت شدید تا به نتیجه برسد . بدرقه یعنی بدرود و خداحافظی و انداختن ثبت . بنده هم در داوری در حد وسعم ( از نظر ملاکهایی که در داوری می شناسم ) امتیاز می دهم چه صاجب اثر را بشناسم و چه نشناسم و مانند شما عمل می کنم . همین امروز عکس یکی از دوستان را شناختم اما مطابق با چارچوبی که به آن پای بندم امتیاز 70 را تقدیم کردم نه به واسطه ی دوستی با او بلکه به دلیل ارزش آن ثبت از نظر ملاکهای نمره دهی . البته گاهی هم متفاوت عمل کرده ام باز هم به همان دلایل که عرض کردم......... در هر صورت شما باعث بدرقه و ناکامی و خداحافظی با ثبت های بنده نیستید. این را می دانم .
موفق باشید . طبع شعر گونه و هنری شما لطیف است و زود رنج
جناب علیخانی عزیز بدرقه من به معنای همراهی و مشایعت کردن اثر شما به گالری بود و خوشحالی از اینکه ثبتتون به گالری راه پیدا کرده بودنه دور انداختن و ناکامی، هیچ کجای دنیا کسی بدرقه رو به ناکامی و دور انداختن معنا نکرده که شما می فرمایید، حالا قبول می فرمایید شما دچار سوء تفاهم شده بودید نه حقیر. نوع جمله شما بوی ناسپاسی میداد احساس کردم از داوری من رنجور و ناراحت شدید،بر این اساس حقیر چند خط رو نوشتم و گرنه قصدم ناراحت کردن شما نبوده و نیست. پوزش دوست گرامی
جسارتا لطف بفرمایید مباحث مطرح شده در سایت فقط در مورد عکس و مواردی از این دست باشد.از پیام خصوصی برای ارتباط با کاربران استفاده کنید
ممنونم از حضور شما
ادیت موضعی انجام نشده . به روشهای مختلف مثلا auto tone ادیت انجام شده و بهترین خروجی( البته به نظر خودم) همین است که ملاحظه می فرمایید
موفق باشید