خیلی خیلی خیلی ممنون ...
خواهشمند است در مورد ابهامات به وجود آمده بیشتر توضیح داده شود
واضح ترین مسئله مقایسه بین عدد 73 و 74 می باشد . . .
با توجه به امتیاز 80 پایانی توسط مدیر محترم شبحاتی مبنی بر گرایش مدیر محترم برای انتخاب عکس برگزیده است ...
البته اعتراض اینجانب بی اثر خواهد بود چون این سایت متعلق به شماست و هر عکسی که مد نظرتان باشد انتخاب خواهد شد
در مورد 2 عکس ^34^منتخب داور^34^ و ^34^بیشترین بازدید^34^ مدیریت به اندازه کافی اعمال نفوذ دارد
ای کاش اجازه می دادید 2 عکس دیگر با نظر دیگر کاربران انتخاب میشد
ای کاش اعمال نفوذ تان کمی زیرکانه تر بود و امتیاز عکس مذکور را 74 به بالا در نظر می گرفتید تا حرف و حدیثی پیش نیاید
ای کاش این اعمال نفوذ در همان دوره انجام میشد و بعد از گذشتن حدود 2 ماه این حرکت انجام نمیشد
ای کاش در ابتدای دوره ذکر میشد که نظر کاربران اهمیتی ندارد و در پایان هر دوره 4 عکس به دلخواه انتخاب خواهد شد البته با نظر کارشناسی مدیریت محترم ...
و در پایان
ای کاش برای صفحه گذاشتن برای این تبعیض دست به دامن تهمت زدن در مورد امتیاز دهی و ساخت و پاخت نشوید
والسلام . موفق باشید
جناب نجفی گرامی سلام و خسته نباشید
انجام و اعلام این برنامه احترام مستقیم به نظر کاربران هست که با پیامهای مکررشون چنین درخواستی داشتن و ما به وظیفه مون که همان رسیدگی به موارد هست عمل میکنیم . هیچ تهمتی زده نشده و فقط در حال بررسی بخشی از نتایج هستیم .
ضمن آنکه هر گونه مشکلی به عکاس و عکس مربوط نیست به افراد و دیگرانی مربوط می شود که به آن عکسها رای و نظر داده اند
تا به امروز تمام تلاشمان را کردیم که حقی از شخصی ضایع نشود و همه اعضا برای ما اهمیت یکسان دارند .
جناب نجفی عزیز اعمال نفوذ مدیر سایت آن شرایطی که متصور هستید نیست َ بی شک مدیریت سایت توان تغییر مستقیم امتیاز را دارا بوده تا چنین امتیاز فاحشی را از قلم نیاندازد ولی هرگز چنین اتفاقی نیافتاده و همه چیز طبق آنچه که صحیح بوده انجام شده و هیچ امتیازی اخیرا ثبت نشده تا عکس بالاتر بیاید . بسیار با افتخار و دقیق اعلام کردیم که همین عکس با همین امتیاز برگزیده شده و الباقی مسایل در در حال پیگیریست . بخشهای دیگر سایت نیز داخل نرم افزار و با زمانی مشخص بسته می شود .
بد نیست از نظر دور نکنید که شما کاربر طلایی سایت هستید و همین سیستم مدیریت و صد البته عملکرد خوب و آثار شایسته تان چنین مسیری را برای شما و هزاران کاربری که نه شناختی نسبت به آنها هست و نه رفاقتی انجام شده است . لذا چنین قضاوت یکسویه ای چندان روا نیست
و شما را به خویشتنداری دعوت میکنیم تا نتایج و شرایط را تلفنی خدمتتان اطلاع رسانی شود.
خواهشا نفرمائید که با نرم افزار بسته می شود چون گرایش خود بنده نرم افزار است و برای ادمین سایت چنین محدودیتی وجود ندارد
این عکس همین امروز یا دیروز وارد گالری شده . بین عکسهای تازه راه یافته رویت و اسکرین شات ازش تهیه شده ...
http://www.axgig.com/images/60305845138705228364.jpg
بنده مطمئن هستم این عکس قبلا وارد گالری شده بود با امتیاز حدود 67 تا 69 . حتی امتیاز خود بنده و کامنتم قابل مشاهده است . 60 و با کامنتی نقد آمیز
حال چطور ممکن است بعد از بسته شدن دوره و راه یابی تمام عکسهای تجدید نظر شده و اتمام دوره بعدی با امتیاز 73 وارد گالری بشود . بنده خودم پیگیر امتیازات بودم و بی شک این امتیاز بالا و نزدیک به امتیاز عکسم از ذهنم دور نمی ماند .اصلا برایم قابل توجیه نیست
خیلی راحت اگر نقدی میکردید که عکس امتیاز بالایی گرفته ولی ارزش هنری ندارد پس بدین دلیل انتخاب نشده من کاملا قانع می شدم
تا به این لحظه همگی دوستان و من جمله شما شاهد فعالیت بی حاشیه ی بنده در این سایت بوده اید پس کسی نیستم که چیزی جز خقم را طلب کنم
نه جایزه نه منتخب بودن هیچ کدام برای من مهم نیستند ولی
اعتراض حقه و حق گرفتنی. بعنوان قاضی در جای حق نشسته اید پس از جای حق بلند شوید تا حق سر جای خودش بنشیند
و اینکه سطح کاربری بنده رو به عادی تغییر دهید که لااقل حق اعتراض داشته باشم
بعنوان کوچکترین عضو این مجموعه خواهشا جوری رفتار نکنید که دیگران اعتماد خودشون رو به سایت از دست بدهند
حیف این جمع دوستانه و صمیمی که بی اعتمادی درش رخنه کنه
البته از ما که گذشت ...
سلام ،
دید بسیار خوبی داشتید!
تا اونجایی که یادم بعد از موضوع کوچه موضوع رابطه ( Relation ) مطرح شد و سپس موضوع پوست ( Skin ) .پس تکلیف عکسهای آن موضوع قبلی چه می شود؟
اما ...
http://picu.ir/1pix/Image-55620
این عکس امتیاز بالاتری را کسب کرده . نمی دونم معیار انتخاب چیست ...
خواهشمند است در مورد ابهامات به وجود آمده بیشتر توضیح داده شود
واضح ترین مسئله مقایسه بین عدد 73 و 74 می باشد . . .
با توجه به امتیاز 80 پایانی توسط مدیر محترم شبحاتی مبنی بر گرایش مدیر محترم برای انتخاب عکس برگزیده است ...
در مورد 2 عکس ^34^منتخب داور^34^ و ^34^بیشترین بازدید^34^ مدیریت به اندازه کافی اعمال نفوذ دارد
ای کاش اجازه می دادید 2 عکس دیگر با نظر دیگر کاربران انتخاب میشد
ای کاش اعمال نفوذ تان کمی زیرکانه تر بود و امتیاز عکس مذکور را 74 به بالا در نظر می گرفتید تا حرف و حدیثی پیش نیاید
ای کاش این اعمال نفوذ در همان دوره انجام میشد و بعد از گذشتن حدود 2 ماه این حرکت انجام نمیشد
ای کاش در ابتدای دوره ذکر میشد که نظر کاربران اهمیتی ندارد و در پایان هر دوره 4 عکس به دلخواه انتخاب خواهد شد البته با نظر کارشناسی مدیریت محترم ...
و در پایان
ای کاش برای صفحه گذاشتن برای این تبعیض دست به دامن تهمت زدن در مورد امتیاز دهی و ساخت و پاخت نشوید
والسلام . موفق باشید
انجام و اعلام این برنامه احترام مستقیم به نظر کاربران هست که با پیامهای مکررشون چنین درخواستی داشتن و ما به وظیفه مون که همان رسیدگی به موارد هست عمل میکنیم . هیچ تهمتی زده نشده و فقط در حال بررسی بخشی از نتایج هستیم .
ضمن آنکه هر گونه مشکلی به عکاس و عکس مربوط نیست به افراد و دیگرانی مربوط می شود که به آن عکسها رای و نظر داده اند
تا به امروز تمام تلاشمان را کردیم که حقی از شخصی ضایع نشود و همه اعضا برای ما اهمیت یکسان دارند .
جناب نجفی عزیز اعمال نفوذ مدیر سایت آن شرایطی که متصور هستید نیست َ بی شک مدیریت سایت توان تغییر مستقیم امتیاز را دارا بوده تا چنین امتیاز فاحشی را از قلم نیاندازد ولی هرگز چنین اتفاقی نیافتاده و همه چیز طبق آنچه که صحیح بوده انجام شده و هیچ امتیازی اخیرا ثبت نشده تا عکس بالاتر بیاید . بسیار با افتخار و دقیق اعلام کردیم که همین عکس با همین امتیاز برگزیده شده و الباقی مسایل در در حال پیگیریست . بخشهای دیگر سایت نیز داخل نرم افزار و با زمانی مشخص بسته می شود .
بد نیست از نظر دور نکنید که شما کاربر طلایی سایت هستید و همین سیستم مدیریت و صد البته عملکرد خوب و آثار شایسته تان چنین مسیری را برای شما و هزاران کاربری که نه شناختی نسبت به آنها هست و نه رفاقتی انجام شده است . لذا چنین قضاوت یکسویه ای چندان روا نیست
و شما را به خویشتنداری دعوت میکنیم تا نتایج و شرایط را تلفنی خدمتتان اطلاع رسانی شود.
این عکس همین امروز یا دیروز وارد گالری شده . بین عکسهای تازه راه یافته رویت و اسکرین شات ازش تهیه شده ...
http://www.axgig.com/images/60305845138705228364.jpg
بنده مطمئن هستم این عکس قبلا وارد گالری شده بود با امتیاز حدود 67 تا 69 . حتی امتیاز خود بنده و کامنتم قابل مشاهده است . 60 و با کامنتی نقد آمیز
حال چطور ممکن است بعد از بسته شدن دوره و راه یابی تمام عکسهای تجدید نظر شده و اتمام دوره بعدی با امتیاز 73 وارد گالری بشود . بنده خودم پیگیر امتیازات بودم و بی شک این امتیاز بالا و نزدیک به امتیاز عکسم از ذهنم دور نمی ماند .اصلا برایم قابل توجیه نیست
خیلی راحت اگر نقدی میکردید که عکس امتیاز بالایی گرفته ولی ارزش هنری ندارد پس بدین دلیل انتخاب نشده من کاملا قانع می شدم
تا به این لحظه همگی دوستان و من جمله شما شاهد فعالیت بی حاشیه ی بنده در این سایت بوده اید پس کسی نیستم که چیزی جز خقم را طلب کنم
نه جایزه نه منتخب بودن هیچ کدام برای من مهم نیستند ولی
اعتراض حقه و حق گرفتنی. بعنوان قاضی در جای حق نشسته اید پس از جای حق بلند شوید تا حق سر جای خودش بنشیند
و اینکه سطح کاربری بنده رو به عادی تغییر دهید که لااقل حق اعتراض داشته باشم
بعنوان کوچکترین عضو این مجموعه خواهشا جوری رفتار نکنید که دیگران اعتماد خودشون رو به سایت از دست بدهند
حیف این جمع دوستانه و صمیمی که بی اعتمادی درش رخنه کنه
البته از ما که گذشت ...
امیدوارم هرچه زودتر مسئله حل شود و ابهامات بوجود آمده در دست بررسی قرار گیرد
دید بسیار خوبی داشتید!
تا اونجایی که یادم بعد از موضوع کوچه موضوع رابطه ( Relation ) مطرح شد و سپس موضوع پوست ( Skin ) .پس تکلیف عکسهای آن موضوع قبلی چه می شود؟
در تاکید سوال جناب تاج الدینی ،چرا تکلبف موضوع رابطه ( Relation ) مشخص نشد؟
امیدوارم در سال 95 عکسهای برتر دوره هایی که تعیین تکلیف نشده مشخص بشه...