سلام دوست عزیز
تبریک بابت انتخاب این اثر شما .
کارهای شما را دوست دارم . تقریبا همگی عکسهایتان نشان از « خوب دیدن » شماست . ولی در این ثبت ، با تکثر المانها نمی تونم کنار بیام . المان انسانی به نظرم نتونسته باعث انسجام تمام عوامل اطرافش بشه . گرچه این تنها یک نظر شخصی است .
تبریک بابت انتخاب این اثر شما .
کارهای شما را دوست دارم . تقریبا همگی عکسهایتان نشان از « خوب دیدن » شماست . ولی در این ثبت ، با تکثر المانها نمی تونم کنار بیام . المان انسانی به نظرم نتونسته باعث انسجام تمام عوامل اطرافش بشه . گرچه این تنها یک نظر شخصی است .