cilent city..
65% امتیاز

۱۳۹۵/۰۸/۱۷

بازدید : 11 نظرات : 5

https://1pix.ir/i/amjc

cilent city..

کاربر مهمان
شهین ناظری
شهین ناظری
این عکس روخیلی دوست دارم قدرت بصری خوبی داره .ادیت هم بسیار عالی پیاده شده.ودر کل به قول معروف عکس(استخون داریه).معنی رویا رابه خوبی ادا کرده.
شهرام احمدزاده
شهرام احمدزاده
ممنونم از دقت و حسن نظر شما
مهرداد تاج الدینی
مهرداد تاج الدینی
سلام،
بین نیرئی حسگانی و نیروی فهم را می توان متصور شد.
ممنون
شهرام احمدزاده
شهرام احمدزاده
سلام
خوشحالم حس و دریافتی که خودم هم نسبت به کار داشتم را شما هم داشتید و این دلگرمی است در مواجهه با امتیاز 25 که دو کاربر برنزی و فعال به عکس داده اند که اگر در بازبینی لطف مدیران محترم و امتیاز 70 یک مدیرو 80 مدیر دیگری نبود عکس با نازلترین امتیاز رد بود.
سپاسگزارم از شما
شهرام احمدزاده
شهرام احمدزاده
البته 25هایی که بیشتر بوی ناآگاهی و ناآشنایی با اسلوب تصویر می دهد تا نکته سنجی و دقت و حتا سلیقه ی امتیازدهنده و من صراحتاَ برای برخی عکس ها(نه فقط عکس های خودم) این پایینترین امتیاز را نوعی توهین حتا تلقی می کنم.