صمد قربانزاده
پاسخ
عکس از لحاظ ترکیب بندی در راستای مفهوم کار بکار رفته طوریکه کادر عمودی انتخاب شده برای تصویر این حس رهایی را بیشتر می رساند و اما این رهایی برای چیست ..؟برای گریز و رهایی از این دنیا واز جسم خود ...!!خانم شادمان به سه جمله کلیدی این عکس اشاره کردند..زن رهایی تنهایی که می شود از دیدگاه های مختلفی این جملات را بررسی کرد .خود وجود زن که خود باید مایه ی حضور و آرامش باشد در اینجا دچار تزلزل شده است تزلزلی که در این سوی دیوار که دنیای شخصی اوست همراه با تنهایی و گوشه نشینسی است و اما ان سوی دیوار شاید جایی برای امید او باشد...
پریسا شادمان
ممنونم آقای قربان زاده. زیبا نوشتید...
محمد رضا گودرزی
پاسخ
برایم پیشتر حکایت عدم ارتباط .و محصور بودن را تداعی می کنم ... گرچه تنهائی می تواند تبعات چنین مفاهیمی باشند از راحتی گفتار شما لذت بردم
پریسا شادمان
ممنون آقای گودرزی
علیرضا میرزایی
پاسخ
اجرایی موفق و کاملا مبتنی بر ارجاعات معنایی درود بر شما
پریسا شادمان
سپاسگزارم آقای میرزایی عزیز
امیرحسین حدادیان
پاسخ
اجرایی موفق درود بر شما
پریسا شادمان
ممنونم جناب حدادیان
شادی آفرین آرش
پاسخ
شاید بشود دستهایت بالاتر رود آنقدر که لبه دیوار را بگیری و از خودت رها شوی ... شاید هم دوست داری همینطوری توی خودت بلولی و دستت نرسد آن بالا ... مرسی
پریسا شادمان
ممنون از تو شادی جان
رامین صفاری
پاسخ
سلام خوب این عکس عکس قشنگی اگر که قسمت بالای عکس را حذف کنید چون نظر من برای این عکس این است که ( این فرد به خاطر قد کوتاهی که دارد نمی تواند به بالای دیوار و به باغ برسد و بعد از مدت تلاش خسته شده ) چون بعد از این دیوارهای سخت به یک عنصر زنده و لطیفی میرسیم کهذهن را از سختی برای رها شدن از این دیوارها ور می کند. نور این عکس نسبتا خوب است . متشکرم
مقداد عباسی حصوری
پاسخ
این بیشتر به محبس می خورد ولی تنهایی هم در زندان تجلی پیدا میکنه پس درست اشاره کردی . تنهایی زندانی است که انسان را در خود اسیر می کند .
ربابه سلیمانی
پاسخ
سلام،ثبت زیباییه...البته گفته های جناب قربان زاده هم خالی از لطف نبود...موفق باشین...
suppliance