علیرضا میرزایی
پاسخ
حامد عزیز زاویه نگاهت به ابژه ها بی نظیر است ردپای تالیف در کارهایت در حال شکل گیریست و این دستاورد بینظیریست
حامد منوچهری
ای کاش این طور بشه. بد جور دنبال پیداکردن سبکم می گردم. خیلی خیلی ممنون .
زهرا درویشیان
پاسخ
daram ie music goosh midam az Yann Tiersen, ba fazaie axet alie esmesh hast sur le fil= rooie nakh booie khak dast az saram barnemidard....midani? chand ghatre ashki ke oftad va ahi ke sahne ra por kard
حامد منوچهری
ممنون واقعا ممنون. آهنگ رو هم دارم گوش می دم. تا الان 20 بار
نیما مقیمی
پاسخ
بی نام و تنها و سکوت ........................
حامد منوچهری
ممنون جناب مقیمی عزیز متن به معنای واقعی موجز و مفیدی رو مرقوم فرمودید
شادی آفرین آرش
پاسخ
چه خوب که خالیست جاییست برای آرامش ... مرسی هم از عکس و هم ویرایش لذت بردم
حامد منوچهری
ممنون از لطفتون به عکس. کاش بتونم از همه شما دوستان چیزی یاد بگیرم.
خالی