عکس فوق العاده نوگرایانه و فارق از هرگونه بند و قوانین کلاسیک - زیرکی عکاس در قاب گذاری عکس - ارائه سیاه و سفید عکس با کنتراست پایین که نشان کهنگی دارد و فضای ارام و ساکت نیمه بالایی کادر که ذهن مخاطب را درگیر خود میکند نمونه ای موفق از ذهنی خلاق و عکاسانه دارد.
استفاده از خطوط با جهت های گونا گون که چشم را در قاب به تحرک وادار میکنند... کادر بندی قوی ومحکم... کنتراست بسیار پایین کار هر چند موضوع کهنگی را القا میکند اما پس از مدتی خستگی و فراموشی را نیز به همراه می آورد...
مرسی از نظرتون... عکس ادیت نداره......وترجیح دادم ادیتش نکن....چون مخالف ادیت هستم...ومعتقدم عکس نباید تغیر داده شه چون زیبایی عکس به اینه که همون جوری که ثبت شده نمایش داده شه..........
میخوام یه ذره راجع به نظرت که میگی ادیت رو بهش اعتقاد نداری برام توضیح بدی،ممنون میشم،برام مهمه.