امیر عنایتی
پاسخ
ثبت بسیار زیبائیست ... البته فکوس در حد قابل قبولی نیست .... من خودم علاقه زیادی به ثبت از ماه هستم و کارهائی را هم ثبت کرده ام و میدانم ثبت چنین سوژه هائی نیاز به تجربه بیشتری دارد .... و کاملا شمارا درک میکنم که برای این ثبت زحمت زیادی کشیده اید ....
محمدگودرزیان
سلام امیر عزیز ممنونم
محمد جواد شفیعیان
پاسخ
ترکیب ثبت اصولی صورت گرفته... در ادیت و گمان کنم برای نویز گیری از وضوح ثبت متاسفانه کاسته شده ... چتری از مهربانی یکتا برسرشما ...
محمدگودرزیان
سلام جناب شفیعیان ممنونم
ابراهیم باختری بناب
پاسخ
درود بر شما ترکیب بندی بسیار عالیست تقسیم بندی بین آسمان و زمین بسیار هوشمندانه انجام شده ثبت بسیار موفقیست موفق باشید
بدون عنوان