پریسا شادمان
پاسخ
سلام. در بخش "انتخاب عکس" هم به این عکس امتیاز خوبی دادم. کار زیباییست. لحظه ی خوبی را شکار کرده اید.
نادر فرید
سلام ضمن تشکر من هم بابت راهیابی عکس دیدنی شما به گالری سایت تبریک عرض میکنم . با احترام
محمدامین علم صاحب پور
پاسخ
سپاس بر جناب فرید گرامی کادری بسته که خنده ای در خور آن را مدیریت میکند علاوه بر خنده ،چشمانی گیرا در ثبت موجب شده تا این ثبت یک ثبت موفق شده باشد پاینده باشید
نادر فرید
سلام اقای صاحب پور ممنونم از لطف شما . خوشحالم از اینکه مورد پسند واقع شده است . موفق باشید
محسن رشیدی
پاسخ
شاید آن نکته ی ریز در نگاه اول به چشم نیاید اما خب قوت کار در همان جاست
نادر فرید
آقای رشیدی ممنونم از بازدید و دقت نظر شما .
حمید دشتگل زاده
پاسخ
لبخندی با نگاه متمرکز به بیننده که حرفی برای گفتن دارد.با کادری مناسب سوژه.همیشه موفق باشید
نادر فرید
آقای دشتگل زاده ضمن تشکر از حضورتان ، به نظر خودم هم عنوان انتخابی تائید نکته نظر شماست . با احترام
مهدی جهانگیر
پاسخ
سلام دوست من کار بسیار زیباییست از دیدنش لذت بردم تنها چیزی که منو اذیت میکنه که البته ربط آنچنانی به عکس نداره نگاه موزیانه سوژه است از این نگاه ها میترسم ادیت کار زیباست موفق باشید
نادر فرید
سلام آقای جهانگیر اولا که ممنونم از اظهار نظر شما . دوما قبول دارم که نگاه مذیانه ای در این عکس نهفته است . به همین خاطر عنوان " صبر کن ، دارم برات " را انتخاب کردم .
مهدی جهانگیر
پاسخ
چه جالب من عنوان عکستون رو الان دیدم میترسیدم از اینکه کلمه موزیانه رو به کار بردم ناراحت بشید p-:
نادر فرید
اصلا ناراحتی نداره آقای جهانگیر . اتفاقا برداشت شخصی من و شما یکی است . موفق باشید
صبر کن ،دارم برات