تلاش خوبی برای ثبت این عکس با این حالت صورت گرفته که خوشبختانه به ثمر نشسته. ولی به نظر بنده نورپردازی میتوانست بهتر از این هم باشد به طوری که سایه ای بلندتر به سمت ساعت میداشتیم ، که میتوانست به مفهوم عکس کمک بیشتری کند.با این حال ثبت قدرتمندی است. با امید موفقیت های روزافزون.
سلام من کارهای شما را واقعا میپسندم ... تمام کارهاتون به درستی و زیبا کارگردانی شده اند و خیلی خیلی زیبا به ثبت رسیده اند ممنونم از شما بزرگوار برای ارسال این کار بسیار معنی دار !
لذت بردم
این نظر لطف شماست ، موفق باشید