عبث
4% امتیاز

۱۳۹۰/۰۲/۱۰

بازدید : 11 نظرات : 37

https://1pix.ir/i/aal8
دسته بندی :

عبث

کاربر مهمان
محمدگودرزیان
محمدگودرزیان
سلام تلاشی بیهوده برای غلبه بر گذر زمان....وچه خوب عبث نامیده شده است.
محمدگودرزیان
محمدگودرزیان
سلام تلاشی بیهوده برای غلبه بر گذر زمان....وچه خوب عبث نامیده شده است.
نادر فرید
نادر فرید
آقای گودرزیان سپاس از حضور شما .
مهدی جهانگیر
مهدی جهانگیر
یکی از بهترین آثار شما جناب فرید این کار رو خیلی دوست دارم کارگردانی و اجرای بسیار قوی ای دارد موفق باشید
نادر فرید
نادر فرید
شما لطف دارید اقای جهانگیر . ممنون از بازدید شما .
محمدرضا مومنی
محمدرضا مومنی
ایده ، عنوان و اجرا دوست داشتنی است.
نادر فرید
نادر فرید
ممنونم آقای مومنی.
حمید عزیزی خانقاهی
حمید عزیزی خانقاهی
واقعا زیباست
نادر فرید
نادر فرید
اقای خانقاهی مثل همیشه با حضورتان سرافرازم ساختید . ممنونم
محمد شهبازی
محمد شهبازی
تلاش خوبی برای ثبت این عکس با این حالت صورت گرفته که خوشبختانه به ثمر نشسته. ولی به نظر بنده نورپردازی میتوانست بهتر از این هم باشد به طوری که سایه ای بلندتر به سمت ساعت میداشتیم ، که میتوانست به مفهوم عکس کمک بیشتری کند.با این حال ثبت قدرتمندی است. با امید موفقیت های روزافزون.
نادر فرید
نادر فرید
آقای شهبازی ممنونم از حضور شما . مسلما همیشه چند نظر مختلف بهتر از یک نظر واحد است . از راهنمایی جنابعالی سپاسگزارم .
رهبرامامدادي
رهبرامامدادي
بسیارعالی زمان برنمیگردد
نادر فرید
نادر فرید
اگر برمی گشت چی میشد !!! تشکر از بازدید شما
شیوا سلیمی
شیوا سلیمی
عالی .... مرسی:)
نادر فرید
نادر فرید
نظر لطف شماست سرکارخانم سلیمی . ممنونم از بازدیدتان
حمید دشتگل زاده
حمید دشتگل زاده
تفکری جالب برای موضوع هفته که معنا و مفهوم را به مخاطب می رساند. سونامی هم نمی تواند این عقربه زمان را نگه دارد.
نادر فرید
نادر فرید
ممنونم آقای دشتگل زاده ، مسلما همینطور است که فرمودید .
پریسا شادمان
پریسا شادمان
مفهوم و اجرا عالی.
نادر فرید
نادر فرید
ممنونم سرکار خانم شادمان . از اظهار نظر شما تشکر میکنم .
علیرضا هدایی
علیرضا هدایی
ثبتی بسیار بسیار خوب ، به نظرم اگه میتونستید از المان مهمی مثل رنگ و بک گراند هم در کارتون استفاده کنید مثلما عکستون در سطح جهانی هم عالی میشد .
نادر فرید
نادر فرید
آقای هدایی ضمن سپاس ، انتخاب بک گراند ساده برای تمرکز بیشتر بیننده روی اصل موضوع است .
بهزاد آزادی
بهزاد آزادی
کار سورئال و زیباست. نسبت به عکس های دیگر خیلی برتر است.
نادر فرید
نادر فرید
آقای آزادی از بازدید شما ممنونم . به نظر من که عکسهای خیلی بهتر از این از طرف دوستان ارائه شده است .
امید سریری
امید سریری
فوق العاده است، آفرین.
نادر فرید
نادر فرید
ممنونم آقای سریری . خوشحالم که رضایت شما را فراهم کرده .
محمدرضا معصومی
محمدرضا معصومی
خسته نباشید ، اثر زیبا و پر مفهومی است . اثر شما یاد آور عکس های ژیلبرت گارسن است .
نادر فرید
نادر فرید
ممنونم اقای معصومی از چند سال قبل با کارهای آقای گارسین آشنایی دارم . بقول شما بی شباهت هم نیستند .
محمدرضا معصومی
محمدرضا معصومی
سایت ژیلبرت گارسن . http://www.gilbert-garcin.com/index.htm
یاسمن ابراهیمی
یاسمن ابراهیمی
سلام من کارهای شما را واقعا میپسندم ... تمام کارهاتون به درستی و زیبا کارگردانی شده اند و خیلی خیلی زیبا به ثبت رسیده اند ممنونم از شما بزرگوار برای ارسال این کار بسیار معنی دار !
نادر فرید
نادر فرید
درود بر شما آنچه که هست و نیست ، آموخته هایی است از شما و دیگر بزرگواران که امیدوارم مورد پسند قرار گرفته باشند. با سپاس و احترام
سید غلامرضا نعمت پور
سید غلامرضا نعمت پور
20
نادر فرید
نادر فرید
ممنونم آقای نعمت پور 20 از 100 امتیاز خوبی برای این عکس هست . موفق باشید
محسن ناجی
محسن ناجی
سلام عکس بسیار زیبایی رو در سبک فتوآرت ثبت کردین . ادیت و نور کار عالی ست . موفق و پیروز باشید .
نادر فرید
نادر فرید
سلام اقای ناجی ممنونم از بازدید و اظهار نظر شما . موفق باشید
جوادروئین
جوادروئین
زمان به عقب برنمی گردد
آرزو قاسمی
آرزو قاسمی
چقدر خوب که با آثار زیباتون آشنا شدم
لذت بردم
نادر فرید
نادر فرید
ممنونم خانم قاسمی
این نظر لطف شماست ، موفق باشید