4%
امتیاز
۱۳۹۰/۰۹/۲۶
بازدید : 8 نظرات : 19
https://1pix.ir/i/aawi
۱۳۹۰/۰۹/۲۶
بازدید : 8 نظرات : 19
موفق باشید
دراماتیزه کردن کار به کمک تم حرکت شایسته ایست.
درود بر شما
موفق باشید.
خستگی مفرط کودک گویی اورا مسخ نموده است .وکادربندی موفق عکاس دراستفاده ازالمانهای موجود.خطوط موازی کج وشکننده خبراز بی ثباتی حال وآینده زندگی کودک میدهد.موفق باشید.
آه از این اواره ها.پسرک رفته به دنیای خویش ،دنیایی که خود برای خود ساخته،و نه دیگران برایش ساخته اند.کجایید انسانها یک نفر در همین نزدیکیها دارد ....
آه از این دنیای بی رحم، چه اسوده خفته ،اما نه، او نخفته ما خفته ایم،ما خفتگانیم در این دنیای شب زده.
اثری پر از احساس را می بینیم، از دور پسرک را نمی بینیم و فقط خرابه ای را می بینیم ، اما نه ،وقتی نزدیکتر می شویم ناخوداگاه چشم به سوی پسرک رفته و می ماند،ماندنی طولانی و احساسی .گاهی اوقات چشم به دیگر نقاط کادر سفر می کند البته کوتاه و گذرا ،و باز برمی گردد به سوی پسرک ،انگار از نگاه کردن به پسرک خسته نمی شویم.(یکی از علتها قرار گیری سر پسرک در محدوده نقطه طلایی می باشد.)
محتوی اثر بسیار قوی و تاثیر گذار می باشد،قرار گیری پسرک در قسمت سنگین(پایین)کادر یکی از نقاط برجسته اثر می باشد،خیلی از خطوط عمودی از بالا به طرف پسرک هجوم آورده اند،گوی پسرک در زیر این همه فشار طاقت نیاورده، و بدن نحیفش خم شده است.
مد رنگی اثر نیز القا یک تاریخ نانوشته، اما واقعی را به ما گوشزد می کند،
کجاست رنگی که زندگی ببخشد؟
خانه ای ، که داشتم و دیگر ندارم،اما من ^92^^34^خانه ای^92^^34^ دارم در رویایم، در آن دوردستها،^92^^34^خانه ای^92^^34^ از جنس دیگر،^92^^34^خانه ای^92^^34^ برای....
از جناب اقای آریان نژاد بخاطر ارسال اثری تاثیر گذار و بیاد ماندنی متشکرم.
موفق باشید.
کادربندی فوق العاده
مد عالی سیاه و سفید با ویرایش عالی تر
حالت ناب سوژه ..
ثبت عالیست در یک کلام
مستندی زیباوتا ثیر گذار
اوست که خانه حقیقی را میداند . یک نداشته حقیقی و این عکس بسیار خانه است .
عکاس عزیز نیازی به اینهمه ویرایش در تصویر نبود