از فضای عکس های این گونه فوق العاده خوشم میاد و دوستشون دارم. این حس رو راجع به این عکس هم تا حدودی دارم. اما تنها چیزی که خیلی منو اذیت می کنه زاویه ی گرفتن عکسه که بنظرم اگر زاویه کندتر بود بهتر می شد. اما در عین حال هم رنگ تصویر و هم نورپردازی که سمت چپ خیلی تیز و در عین حال کم جون وارد می شه بنظرم خوبه. شاید تغییر زاویه نتیجه ی فوق العاده تری می داد.
اما کلا خیلی خوشم اومد. در ضمن مشکلی رو که خیلی از عکسها در ایجاد ارتباط با موضوع نیاز داشت این عکس نداشت.
با عرض سلام، دوست گرامی بی تعارف میگم از نقد و اظهارنظر شما لذت بردم و تجربە کسب کردم شاید حق با شما باشد، دقیقا لحظەایی کە عکس را گرفتم بە این مسئلە فکر میکردم ولی چارەایی جز ثبت عکس نداشتم چون یک صدم ثانیە هم در ثبت یک عکس موفق میتواند بسیار تاثیر گذار باشد.
اما کلا خیلی خوشم اومد. در ضمن مشکلی رو که خیلی از عکسها در ایجاد ارتباط با موضوع نیاز داشت این عکس نداشت.