سلام...ایده شاید بارها گفته شده و اجرا شده باشد.اما همچنان می توان به نسخه های جدید و زیباتری رسید.اینجا برای من چنین است.جوانی تنها،پیرامونی روشن لیک مبهم...ایا این ماهی ها،نماد تخیلات و یا آرزوهای کوچک آن جوان ( ما) است؟ماهی هایی که همچون میوه ای از آن درخت بزرگ اویزان هستند.درخت آرزو های ما...شاید...ترکیبی خوابگونه دارد.گویا قسمتی از یک خواب است...خیلی می پسندم این اثر را...ارادتمند
درود جناب حسامیان
ممنون از نقد
خوشحالم از اینکه در طی یک سالی از ثبت این اثر میگذرد نظرات جالب و متفاوتی شنیدم و میشنوم... و این همان هدفی است که در این دوره از عکاسی دنبال میکنم...
سپاس
اثری زیبا با فکری هوشمندانه....
موفق باشید
سپاسگزارم از نظرتون...
همینطور شما
ممنون از نقد
خوشحالم از اینکه در طی یک سالی از ثبت این اثر میگذرد نظرات جالب و متفاوتی شنیدم و میشنوم... و این همان هدفی است که در این دوره از عکاسی دنبال میکنم...
سپاس