سلام...نام ^92^^34^ سعید عامری ^92^^34^ باشد و ^92^^34^ مدیر ^92^^34^ هم باشد و ^92^^34^رفیق دوست داشتنی ^92^^34^ هم باشد و...کمی دشوار می شود با این حجب و حیا ها بخواهی بگویی این چه عکسیست؟...موجودی محو در کار و تکان دوربین یا هر چه و بعد اسم خواب هم بگذاری در جایی از عنوان و ...ذائقه است.شما ناراحت نشوید.فقط اجازه دهید دو کلمه بنویسیم و نقش بازی نکنیم که به به عجب اثری........می دانی بسیار ارادتمندم و دلم برایتان تنگ است.قربانت
سلام. نظر شما هر چه که باشد هم جای تقدیر دارد و هم ارزشمند است.
شاید روند مجموعه بتواند ما را از این تک عکس هایی که گاه در قاب خیلی به چشم بیننده غیر قابل قبول باشد خارج کند. اما آنچه برای من در این عکس ارزشمند است همین محو شدگی ، حرکت سوژه در کادر هست . سپاس محمد عزیز.
سعید عزیز،
سپاسگزارم از تعامل صمیمی تان.شرمنده شدم.کاملا موافقم که در یک مجموعه، نگاه بیننده و درک از کلیت آثار دیگرگون خواهدبود و برای این عکس نیز بنظرم صدق می کند.با اینحال همچنان برایم محترم است.قربانت
هیچوقت خوابش نمیبرد!
::
درود بر شما
شاید روند مجموعه بتواند ما را از این تک عکس هایی که گاه در قاب خیلی به چشم بیننده غیر قابل قبول باشد خارج کند. اما آنچه برای من در این عکس ارزشمند است همین محو شدگی ، حرکت سوژه در کادر هست . سپاس محمد عزیز.
سپاسگزارم از تعامل صمیمی تان.شرمنده شدم.کاملا موافقم که در یک مجموعه، نگاه بیننده و درک از کلیت آثار دیگرگون خواهدبود و برای این عکس نیز بنظرم صدق می کند.با اینحال همچنان برایم محترم است.قربانت