بدون عنوان
68% امتیاز

۱۳۹۳/۰۷/۲۶

بازدید : 10 نظرات : 17

https://1pix.ir/i/adu9
دسته بندی : سیاه و سفید فتو آرت

بدون عنوان

کاربر مهمان
قاسم فتحی
قاسم فتحی
pejman jan in alieeee...dasmarizad...por az tajrobe.khatere.pokhteghi...
پژمان شجاعی
پژمان شجاعی
ممنون قاسم جان... لطف داری عزیز
آرش حمیدی
آرش حمیدی
تلفیق بسیار خوبیست . پایدار باشید
پژمان شجاعی
پژمان شجاعی
ممنون از دیدگاه شما جناب حمیدی... سپاس
Mehdi Nazeri
Mehdi Nazeri
مثل همیشه عالی ، واقعا لذت بردم داداش :)
پژمان شجاعی
پژمان شجاعی
ممنون مهدی جان...
Mehdi Rouhi
Mehdi Rouhi
درودها ...
اثر قابل تحسین و ^34^شایستهء^34^ حضور در گالری ...
پژمان شجاعی
پژمان شجاعی
سپاسگزارم دوست عزیز... لطف داری
جواد شیدا
جواد شیدا
یک ثبت خوب...
دوست خوبم کارهایت را پیگیری می کنم...
پژمان شجاعی
پژمان شجاعی
ممنون دوست عزیز... لطف داری
شادی آفرین آرش
شادی آفرین آرش
هویت...
هویتی که به واسطه محیط و پیرامون به بار می نشیند، هویت من شهر منست، کشور من، روستای من، خانه و خانواده ی من... و همه ی اینها نقاط روشنیست در من ، شاید تنها نقاط روشنی که هنوز به دیدگان ام روشنی می بخشد... ممنون از این نگاه.
نیما دانشور
نیما دانشور
بسیار عالیست.
تشابه و مقایسه شهر به ذهن، تجربه، پیشینه یا هر چیزی که این مرد سالخورده می‌تواند در پسِ این همه سال زندگی داشته باشد، در قابی ساده و خالی از هر گونه المان اضافی به خوبی به تصویر کشیده‌اید.
احمد رضا نقی زاده
احمد رضا نقی زاده
دریای درون آقا ! پاینده باشید
حسین نظری
حسین نظری
اثری زیبا و فاخر
تبریک
حدیث زارعی
حدیث زارعی
عالی آقای شجاعی بسیار پر محتوا
سمیه رضی
سمیه رضی
ایده و اجرا...خیلی عالیه ...مخصوصا اینکه در همه شلوغی شهر چشمهای پر از حس سوژه...به خوبی دیده میشه و چشم رو به سمت خودش می کشونه و این نقطه قوت اثره..دست مریزاد
فرهاد افشین
فرهاد افشین
فوتوآرت مفهومی و ادیت سیاه و سفید.
در عکس نیمرخی از یک مرد را شاهدیم،که در تصویری از شهر که شاید محل زندگی مرد باشد ممزوج شده است،گویا تک تک خانه ها،چراغ ها،خیابانها،جملگی خاطراتی تلخ و شیرین را در ذهن مرد ساخته اند و سلول سلول فکر و درونش را پر کرده اند.