68%
امتیاز
۱۳۹۳/۰۷/۲۶
بازدید : 10 نظرات : 17
https://1pix.ir/i/adu9
۱۳۹۳/۰۷/۲۶
بازدید : 10 نظرات : 17
اثر قابل تحسین و ^34^شایستهء^34^ حضور در گالری ...
دوست خوبم کارهایت را پیگیری می کنم...
هویتی که به واسطه محیط و پیرامون به بار می نشیند، هویت من شهر منست، کشور من، روستای من، خانه و خانواده ی من... و همه ی اینها نقاط روشنیست در من ، شاید تنها نقاط روشنی که هنوز به دیدگان ام روشنی می بخشد... ممنون از این نگاه.
تشابه و مقایسه شهر به ذهن، تجربه، پیشینه یا هر چیزی که این مرد سالخورده میتواند در پسِ این همه سال زندگی داشته باشد، در قابی ساده و خالی از هر گونه المان اضافی به خوبی به تصویر کشیدهاید.
تبریک
در عکس نیمرخی از یک مرد را شاهدیم،که در تصویری از شهر که شاید محل زندگی مرد باشد ممزوج شده است،گویا تک تک خانه ها،چراغ ها،خیابانها،جملگی خاطراتی تلخ و شیرین را در ذهن مرد ساخته اند و سلول سلول فکر و درونش را پر کرده اند.