جناب نجفی ممنون از محبتتان.خوشحالم کردید.
راستی شاید جای کلمه همرنگ و رسوا باید جابجا شود در آنچه مرقوم فرموده اید.شاید بنده اشتباه کنم.در هر صورت از لطف شما نمی کاهد.قربانت.
بلی حق با شماست ، در اصل همان است که می فرمائید ... این برداشت آزاد بنده از کار فوق العاده زیبای شما بود ... مثل اینکه یک تنه داره با اون اعتقاد مبارزه میکنه
مدیران محترم سایت،دوستان عزیزم،
هم اکنون متوجه شدم که این عکس را در تابستان سال پیش برای موضوع ^34^انبوه^34^ نیز ارسال نموده بودم و مورد نظر کاربران گرامی سایت قرار گرفته و در لیست آثار تایید شده جا گرفت.
از این بی توجهی خویش در ارسال مجدد این اثر برای موضوعی دیگر بسیار شرمگینم.تا با موضوع زرد روبرو شدم بی اختیار به یاد این کار افتاده و بدون بررسی سوابق خویش، آن را ارسال نمودم.
تابع اوامر شما هستم و با حذف این اثر در این دوره بطور قطع اعتراضی نخواهم داشت.
ارادتمند همگی،محمد حسامیان
تبریک فراوان جناب حسامیان.
راستی شاید جای کلمه همرنگ و رسوا باید جابجا شود در آنچه مرقوم فرموده اید.شاید بنده اشتباه کنم.در هر صورت از لطف شما نمی کاهد.قربانت.
هم اکنون متوجه شدم که این عکس را در تابستان سال پیش برای موضوع ^34^انبوه^34^ نیز ارسال نموده بودم و مورد نظر کاربران گرامی سایت قرار گرفته و در لیست آثار تایید شده جا گرفت.
از این بی توجهی خویش در ارسال مجدد این اثر برای موضوعی دیگر بسیار شرمگینم.تا با موضوع زرد روبرو شدم بی اختیار به یاد این کار افتاده و بدون بررسی سوابق خویش، آن را ارسال نمودم.
تابع اوامر شما هستم و با حذف این اثر در این دوره بطور قطع اعتراضی نخواهم داشت.
ارادتمند همگی،محمد حسامیان
نمیدانم آنچه را خود در اینباره دربالا نوشته ام ملاحظه فرموده اید یا خیر؟
قربانت