تلخ و عمیق و تاثیرگذاره......برداشت من از این عکس فقر و بدبختیه.....حضور دری نیمه باز به جایی متروکه با نوری زرد که چشم رو در اولین نگاه به اون اتاق متروکه هدایت می کنه نقطه قوت اثره و بعد از اون چشم روی پیرمرد نوازنده ارام می گیره و دنبال چرایی و داستان ماجرا می گرده.... ......لذت بردم و ممنون
در این کوچه سرد،
شباهنگام،
با دیواری پوست انداخته و زبر،
کسی می خواند،
آوازی سر می دهد آرام و کمی مغموم،
و صدای ساز گرم می کند،
دلش را.
***
زنده باشی سعید عزیز.
سرپناه مهم ترین ویژگی کیفی زندگی چنین افرادی است و ما در عکس با رنگ زردی که به نهایت گرمی در مرکز تصویر کل پیش زمینه سرد بیرونی کادر را پوشش می دهد مواجه می شویم و با بهره از مفهوم رنگی و کنتراست به شناخت می رسیم.
شباهنگام،
با دیواری پوست انداخته و زبر،
کسی می خواند،
آوازی سر می دهد آرام و کمی مغموم،
و صدای ساز گرم می کند،
دلش را.
***
زنده باشی سعید عزیز.
ثبت زیبا و پر حسی شده ممنون
موفق باشید در پناه حق
که هنوز دری بازو نوری در آن هست