امین خسروشاهی
پاسخ
لازمه ثبت اینگونه عکس ها داشتن ذهنی گرافیکی و البته سری رو به هوا دارد.انهم ما که عادت کردیم سر به زیر باشیم یا اگر خیلی زحمت بکشیم روبرویمان را ببینیم.عکس به لحاظ کنترل نور و کادر بندی عکسی کامل است .اما بهتر بود برای نشان دادن بافت بیشتر و سایه کمتر از فلاش استفاده می شد.
محمد رضا گودرزی
پاسخ
در تقلایی بیهوده که دست رو به آسمان گشوده است خست در ابرهاست خونی سرد در رگها! کنتراستی بیشتر؟
حامد منوچهری
پاسخ
چنگی به زندگی می زه این احضار خشک!
محمد حیدریان
پاسخ
این ثبت واقعا مفهومیست.........دنیایی سخن
بدون عنوان